Gå til innhold

Menn og trekant

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker noen menn trekant med to kvinner som ikke inkluderer henne de bor sammen med?

Anonymkode: b662e...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Har hatt trekant et par ganger, begge ganger med hun jeg bodde sammen med. Har ofte fantasert om trekant og annen gruppesex, men fantasiene har alltid involvert hun jeg har vært sammen med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det en gang (uten hennes kjenskap) for spenningens ogverfaringens skyld. Som ofte når man realiserer seksuelle fantasier, var virkeligheten le blek skygge av fantasien. Men det er jo fantasiens natur.

Anonymkode: 3e6a1...705

AnonymBruker
Skrevet

Er bare for å pule. Veldig enkelt.

Anonymkode: 539bf...902

AnonymBruker
Skrevet

Av samme grunn de kan ha sex med en de ikke er sammen med generelt, tenker jeg... gøyalt å pule andre ;) 

Eller så kan det være at kona ikke vil være med på det?

Eller at det ikke blir like fritt, da kan det være regler om at ditt og datt ikke er lov, eller hun blir sjalu. 

Eller hore/madonna-komplekser?

Eller at hun ikke er så spennende i senga.

Anonymkode: 0bd78...486

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Av samme grunn de kan ha sex med en de ikke er sammen med generelt, tenker jeg... gøyalt å pule andre ;) 

Eller så kan det være at kona ikke vil være med på det?

Eller at det ikke blir like fritt, da kan det være regler om at ditt og datt ikke er lov, eller hun blir sjalu. 

Eller hore/madonna-komplekser?

Eller at hun ikke er så spennende i senga.

Anonymkode: 0bd78...486

Ja det var fine grunner for å være utro mot kona... 

Anonymkode: ac95b...72a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke ødelegg tråden med slikt.

Anonymkode: 539bf...902

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ingen har nevnt noe om det.

Anonymkode: 893fb...c8b

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi at kona ikke passer inn i fantasien, med det så mener jeg at det ville vært utenklig at konen ville deltatt eller engang tenkt tanken. Men fantasien om to damer er fortsatt aktuell for mannen, og sånn sett kan tenke seg eller fantaserer om en trekant uten konen er involvert.

Anonymkode: f906e...bfd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, for meg var det en gang. Min kone, hennes (nyskilte) søster og meg. Ingen av oss har pratet om det siden. Hun har en ny partner.

Anonymkode: 6d78e...42b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kun hatt trekanter med partner og kun med ekstra mann (MFM). Kunne ikke tenkt meg trekant uten henne eller med ekstra kvinne da det er min partner jeg vil skal være i fokus og bli behandlet masse. 

Anonymkode: 15853...afe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 22.45):

Hvorfor ønsker noen menn trekant med to kvinner som ikke inkluderer henne de bor sammen med?

Da blir det vel firkant etter min hoderegning?

Anonymkode: 3eecb...e09

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 22.45):

Kunne ikke tenke meg trekant uten partner, hvis jeg var i et forhold. Noe av spenningen er jo partner med en annen kvinne

Skrevet

Så lenge min kvinne ikke er så veldig interessert i jentesex så er ikke trekant med henne og en annen kvinne interessant. Da er det mer interessant med 2 andre kvinner som er interesserte i hverandre. Å ha trekant med 2 kvinner som ikke er interesserte i hverandre blir bare stress.

Isteden for trekant med 2 kvinner som ikke er interesserte i hverandre så vil jeg heller ha 2 kvinner etter hverandre samme dag/kveld. Og da aller helst min kvinne som den siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...