AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #1 Del Skrevet 23. april 2024 Jeg vil ikke kuppe en annen tråd. Men hva gjør dere som har klippet håret oppover. Oppklipt hår. Også angrer dere og vil ha alt like langt. De korteste hårene sliter jeg å få lange siden de bare fliser seg oppover. Får ikke klippa de korteste hårene siden frisøren bare klipper de lengste helt nederst. Prøver å ha alt like langt igjen. Hva gjør dere andre med dette? De korteste hårene mine bare fliser seg og brekker og detter av. De lengste hårene er helt fine. Anonymkode: b4c1b...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #2 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke kuppe en annen tråd. Men hva gjør dere som har klippet håret oppover. Oppklipt hår. Også angrer dere og vil ha alt like langt. De korteste hårene sliter jeg å få lange siden de bare fliser seg oppover. Får ikke klippa de korteste hårene siden frisøren bare klipper de lengste helt nederst. Prøver å ha alt like langt igjen. Hva gjør dere andre med dette? De korteste hårene mine bare fliser seg og brekker og detter av. De lengste hårene er helt fine. Anonymkode: b4c1b...0b8 Jeg måtte bare vente til det ble like langt igjen... dessverre brukte jeg mye hjemmebleking, og nå er det brent av flere steder 😩 så vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Hårkur er bortkasta penger, funker ikke. Anonymkode: 178fe...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #3 Del Skrevet 23. april 2024 Jeg har prøvd å få de korte hårene til å bli lange i mange år. Men de vokser ikke. Anonymkode: b4c1b...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #4 Del Skrevet 23. april 2024 Hvis de korteste hårene fliser seg, må de klippes og de kan gjøres på følgende måte: håret ditt må være nyvasket, helt tørt, og gjerne rettet. Du grer igjennom håret med en kam, og «bøyer håret, nesten som en «C». Da vil du se at noen av de korteste hårene stikker ut. Ser du på de i dagslys, vil du se om de har delt seg fx. Så tar du en pitteliten kam og stusser til ca 0.3 mm over der det splitter seg/ødeleggelsen på håret begynner. Anonymkode: 141ea...9aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #5 Del Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis de korteste hårene fliser seg, må de klippes og de kan gjøres på følgende måte: håret ditt må være nyvasket, helt tørt, og gjerne rettet. Du grer igjennom håret med en kam, og «bøyer håret, nesten som en «C». Da vil du se at noen av de korteste hårene stikker ut. Ser du på de i dagslys, vil du se om de har delt seg fx. Så tar du en pitteliten kam og stusser til ca 0.3 mm over der det splitter seg/ødeleggelsen på håret begynner. Anonymkode: 141ea...9aa Jeg har prøvd dette men får ikke tatt de korteste hårene bak. Klipper frisørene sånn her? Har aldri sett at de har gjort det før. Anonymkode: b4c1b...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå