AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #21 Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du høres for slitsom ut.. Anonymkode: cb90d...f3e Bare fordi man har lyst på sex med sin egen partner? Anonymkode: fbccf...845 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #22 Skrevet 24. april 2024 Ts her. Jeg snakket med han om dette i går etter jeg startet tråden. Han sier: 1. Han synes jeg kan være for på, og ha lyst mye oftere enn han 2. Han synes det er stress å ha sex ofte fordi det er mye arbeid- stress å fingre lenge osv. Dette gjelder i ukedagene etter jobb 3. Hvis jeg har sagt noe til han, typisk kranglet Ila dagen, eller sist vi hadde sex at jeg virket «misfornøyd»- så dreper det sexlysten hans. Det skal riktig nok sies at jeg har fått denne beskjeden før, og at jeg ikke kommenterer etter sex lengre- og ikke tar «alle» kampene med han. Jeg vil jo ikke tvinge eller presse han, men i perioder er jeg veldig gira. Vil bare legge på en liten informasjon til. For ca 2 år siden ville jeg stoppe med hormonprevansjon. Jeg gikk uten i 1 år før jeg følte meg presset til å starte igjen. Han nektet å ha sex med kondom, for det kjente han ikke noe av. Jeg er jo enig at det er mye bedre uten, men da måtte jeg ofre igjen- og har ikke fått så mye mer sex utav det. Anonymkode: 6adf1...fa9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #23 Skrevet 24. april 2024 Det her er jo ikke liv laga, jeg klarte aldri holde fingrene av fatet hvis dama gikk naken forbi. Noe hun visste å utnytte, hun tente på at jeg ikke klarte motstå henne. Begjær osv. Livet er for kort for ett fattig sexliv. Anonymkode: be0be...c88 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #24 Skrevet 24. april 2024 Om han ikke ønsker å jobbe med det og du er seksuelt frustrert ville jeg nok revurdert forholdet. Er det sånn du vil ha det resten av livet? Anonymkode: f713a...ec5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #25 Skrevet 24. april 2024 En gang i uken er ikke skjeldent. Men om en gang i uken føles skjeldent, så hvordan vil du da føle det om dere får barn og det blir en gang i måneden eller skjeldenere? Anonymkode: 2bff0...57f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #26 Skrevet 24. april 2024 Høres ut som han synes det er slitsomt å tilfredsstille deg, og at han føler han ikke mestrer det helt. Må dere begge få orgasme hver gang dere har sex? Kan dere leke dere litt sammen å finne andre måter du kan orgasme uten fingring? Kan du fingre deg selv av og til når han penetrerer deg? Kan dere introdusere sexleketøy som dere bruker sammen? Kanskje du har prøvd womanizer eller andre? Jeg har en utfordring til dere: Uke 1: Ha sex hver dag i en uke, penetrering, kan også hive på oralt om dere ønsker, men ingen av dere får lov til å komme. Ingen runking. Ingen onanering. Men på dag 7 får dere lov å komme begge to. Uke 2: ingen penetrering, onanering eller oralsex, ikke før dag 7. Sex der begge kan få orgasme. Men hver dag skal dere kysse og gi klem der dere holder rundt hverandre minst 10 sekund morgen, ettermiddag og kveld. Om du orker tror jeg mannen din kan profitere på at du mater egoet hans også. Det er så deilig å ligge inntil deg. Det er så godt å kjenne armene dine rundt meg. Jeg føler meg så trygg i armene dine. Jeg elsker kuken din. Jeg lengter etter å kjenne kuken din inni meg. Det er så deilig når vi ligger naken inntil hverandre. Ja, i den gaten der. Anonymkode: 5e088...8fe
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #27 Skrevet 24. april 2024 Dere har vært sammen i 10år. Er ikke så spennende med sex da. Anonymkode: b8d51...60e
Bamseklemmer Skrevet 25. april 2024 #28 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 21.33): Prøver å gå ned på han, og han sier til og med nei til det. AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 21.40): Han vil at jeg skal svelge sæd, og det har jeg ikke lyst til. Jeg sliter med dette regnestykket: Han sier nei til en blow, men han vil at du skal svelge???
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #29 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 21.42): Menn har like variert behov for sex som kvinner. Denne myten om alltid kåte og klare menn er en myte. Mange menn er ikke slik. Anonymkode: 178d1...416 Vi er alle på et spektrum. Menn har jevnt over mer sexdrive enn kvinner, selv om det finnes unntak. Når folk «holder ut» i forhold med stort sprik i sexdrive så gjør det meg litt trist. Tenk så mye mer glede hvis TS fant seg en mann som setter mer pris på varmen hennes, og om typen hennes fant en dame som var mer lik seg selv? Anonymkode: 41e58...666
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #30 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 21.42): Takk for synspunkt. Vi har veldig ulik drift ja, men de første 3 årene vi var sammen var det bare han som ville hele tiden (og jeg ble med). Nå har det snudd, men han strekker seg ikke for meg. Vi er forlovet, så føler dessverre det er litt sent å snu, og det gjør at jeg tviler på at han er sammen med andre ts Anonymkode: 6adf1...fa9 At du er forlovet betyr absolutt ingenting, etter mitt syn. Det siste du vil er å gifte deg og få barn med en du ikke kan fungere seksuelt med. Ta det på mitt ord, jeg har brukt store deler av mitt voksne liv i et slikt forhold, og skulle så jævlig ønske jeg ikke var så konfliktsky og avsluttet det mange år før, helst før man også fikk barn. Elsker barna mine, men du kan sikkert forstå hva jeg mener. Det vil rakne etterhvert, en forlovelse er strengt tatt ikke rare forpliktelsen i forhold til giftemål og det å faktisk få barn sammen. Hilsen mann snart 40. Anonymkode: e5fb4...188 1
Bælfeit Skrevet 25. april 2024 #31 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 21.33): Jeg trenger råd. Mannen og jeg har vært sammen i flere år (nesten 10år). Jeg har aldri vært mer trent og sprek som nå, men likevel vil han ikke ha sex med meg mer enn en gang i uken. Han har vært hos legen, det er ikke noe galt med testosteronet. Jeg er flørten. Går naken. Prøver å gå ned på han, og han sier til og med nei til det. Jeg har sagt jeg kan ha anal hvis det gjør at vi har sex, men han vil ikke da heller. Er det noe alt med meg? Vi er 25-30 år begge to. Ingen barn, bor sammen Anonymkode: 6adf1...fa9 Det høres mere ut som om mannen din ikke virker.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #32 Skrevet 25. april 2024 Jo mer du prøver å « jager» etter sex, jo mer vil han trekke seg unna tror jeg. Er en naturlig mekanisme. Sex skal komme naturlig når lysten der, ellers blir det fort « plikt sex» for å please den andre, noe som kan gjøre at en mister tenningen til slutt. Prøv å godta at dette er en periode der han ikke har så mye lyst som før. Sexslyst går opp og ned hos alle. Gi han tid, og se om han kommer på banen igjen av seg selv. Anonymkode: 8278e...947
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #33 Skrevet 25. april 2024 Dette må det prates om, ellers kommer sexlivet deres bare til å dale. Jeg er mann og her var situasjonen snudd, det endte med brudd fordi jeg maset og hun gav etter (pliktsex). Det er svært skadelig for parforholdet, det har jeg lært av erfaring. Dere må enten finne en måte å leve seksuelt i symbiose, det betyr nok mye onani for deg og han må ta intitiativ like mye som deg. Alternativt må du finne en mann som meg, altså en som har like høy sexdrift som deg. Anonymkode: f827f...8ea
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #34 Skrevet 25. april 2024 Bælfeit skrev (7 timer siden): Det høres mere ut som om mannen din ikke virker. Tull, det ER naturlig med et spenn med sexlyst og det varierer over tid for de fleste. Noen menn (og kvinner) har lavere sexdrift enn andre, andre har høy sexlyst. Problemet oppstår når det blir stor forskjell mellom parets sexlyst, da blir det dårlig stemning. Hvis det er vanskelig å snakke om dette, så kan det være en ide å få inn en parterapeut eller lignende. En boks som tar seg av noen av smertepunktene er denne: https://www.ark.no/produkt/boker/dokumentar-og-faktaboker/sensate-focus-in-sex-therapy-9781138642362 Ellers er denne en god bok generelt om parforholdet: https://www.ark.no/produkt/boker/hobbyboker-og-fritid/bruksanvisning-for-parforholdet-9788202758950 Anonymkode: f827f...8ea
Erfarenmann Skrevet 29. april 2024 #35 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 21.33): Jeg trenger råd. Mannen og jeg har vært sammen i flere år (nesten 10år). Jeg har aldri vært mer trent og sprek som nå, men likevel vil han ikke ha sex med meg mer enn en gang i uken. Han har vært hos legen, det er ikke noe galt med testosteronet. Jeg er flørten. Går naken. Prøver å gå ned på han, og han sier til og med nei til det. Jeg har sagt jeg kan ha anal hvis det gjør at vi har sex, men han vil ikke da heller. Er det noe alt med meg? Vi er 25-30 år begge to. Ingen barn, bor sammen Anonymkode: 6adf1...fa9 Tror ikke det hadde gjort noen forskjell om du var litt mindre sprek og trent. Det er ikke der det ligger - det er jeg ganske sikker på. For meg høres det ut som han er litt lei. Jeg aner jo ikke hvordan verken han eller du er, men noen menn blir turned off nå hun er pågående. Hvis du også jevnt og trutt signaliserer at du ikke er fornøyd - enten ved ord eller handling - så kan dette fort også få motsatt effekt av det du ønsker. Som for eksempel å gå naken. I utgangspunktet høres det ut som en hærlig situasjon for en mann - at hun går rundt naken. Men jeg tror likevel at det fort kan bli "for mye". At det oppleves som mas / press. Så er det naturligvis muligheten for at dere har utviklet dere i forskjellig retning. Han vil jo at du skal svelge sæd. Det vil ikke du. Dette kan være et lite tegn på at det ligger noe større under. Da tenker jeg på det seksuelle maktforholdet dere i mellom og at det kanskje ikke er den beste matchen der. Slike grunnleggende behov / preferanser er det ikke helt enkelt å gjøre noe med, fordi det er en del av hvem du er. Eksempelvis så kan han ha en seksuell preferanse som han er flau over eller vet at du ikke passer inn i uansett, og derfor ønsker han ikke snakke med parterapeut - eller deg om det - fordi det liksom ikke nytter (tenker han kanskje). Fordi det innebærer at du må forandre noe grunnleggende ved din personlighet - og det kan man jo ikke forlange av noen uansett.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #36 Skrevet 29. april 2024 Jeg er pen,slank,sexy og har null sexlyst pga depresjon. Kan han være deprimert? Altså poenget er at det nytter ikke om du er aldri så lekker om personen sliter med sykdom. Enten det eller så er han ikke tiltrukket lengre av deg. Anonymkode: b6cc9...758
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå