Gå til innhold

Kollega sa jeg kunne overnatte hos han.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ute med jobb for en liten stund tilbake. 
Trivelig kveld, men jeg ville ta siste buss hjem pga jeg ville ikke betale en formue i taxi. Alle visste at min mann var bortreist. 
Da foreslår en kollega at jeg kunne overnatte hos han, han har gjesterom. 
Jeg takket nei, og gikk. 
Det som er spesielt er at denne kollegaen er 20 år yngre enn meg. 
Han har også filmet meg på en sommerfest når jeg danset og hadde det moro. Jeg vet om det for han viste meg det etter en stund. Ba han slette, men han sa det bare var for gøy. Jeg bare lot det passere, bryr meg ikke så mye faktisk. 
Men, begynte å tenke litt på det etter han hadde sagt at jeg kunne overnatte hos han…. 
Er det faktisk noe i det der at det er populært blant unge gutter å like godt voksne damer? Anser meg som godt voksen da jeg har passert 50. 
Bare så det er sagt, så er han en søt ung mann, men absolutt ikke noe jeg kunne tenkt meg. Jeg elsker min mann som er fem år eldre enn meg. 

Anonymkode: 703b5...a47

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men det er jo ikke dermed sagt at han vil ha deg. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Ja. Men det er jo ikke dermed sagt at han vil ha deg. 

Nei, selvfølgelig ikke. Men, litt spesielt at han har video av meg og nå sa jeg kunne overnatte hos han. Jeg tenker jo at han muligens ville prøvd seg, selv om jeg ikke kan si det 100 % sikkert selvfølgelig. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, selvfølgelig ikke. Men, litt spesielt at han har video av meg og nå sa jeg kunne overnatte hos han. Jeg tenker jo at han muligens ville prøvd seg, selv om jeg ikke kan si det 100 % sikkert selvfølgelig. 

Ja, det er sant det. 

AnonymBruker
Skrevet

Han ville muligens bare være snill ved å tilby deg å sove over også, slik at du kunne bli lenger og slippe å ta siste bussen hjem.

Anonymkode: 54207...e5b

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenker det er mer naturlig at han faktisk bare tilbød deg en enkel løsning på problemet ditt, som koster han lite om det var sånn at siste buss dro tidlig og du hadde uttrykt at du ønsket å bli lenger? Om det ikke var tilfellet ville vel ikke taxi vært et alternativ uansett. Kan ta feil, men synes ikke det er rart at gode kollegaer stillet som for hverandre i slike situasjoner. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ikke riktig frisk ut.

Anonymkode: 9b153...9e8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
anonymLala skrev (17 minutter siden):

Tenker det er mer naturlig at han faktisk bare tilbød deg en enkel løsning på problemet ditt, som koster han lite om det var sånn at siste buss dro tidlig og du hadde uttrykt at du ønsket å bli lenger? Om det ikke var tilfellet ville vel ikke taxi vært et alternativ uansett. Kan ta feil, men synes ikke det er rart at gode kollegaer stillet som for hverandre i slike situasjoner. 

Det er godt mulig, men selv hadde jeg aldri tilbudt en gift kollega av meg overnatting hos meg hvis jeg var singel. Syntes det ikke er greit i en jobbsammenheng. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si siden vi ikke kjenner han, deg eller hvordan relasjonen dere i mellom er.

Tenker at det er jo mulig at han er en av de som er interesert i eldre damer. Men det er langt ifra alle som er det. Selv om det kan virke slik ut ifra KG.

Kanskje han bare er hyggelig og tenkte at han skulle være grei.

Eneste som vet svaret på dette er kollegaen din. Syns egentlig litt synd på han. Jeg kunne faktisk funnet på å tilbudt gjesterommet til en kollega uten at det var noen baktanker rundt det. Ser man må være veldig forsiktig med hva man sier/foreslår, alt kan fort bli tolket helt feil og skape mye drama..

Anonymkode: 8c160...7e7

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han høres ikke riktig frisk ut.

Anonymkode: 9b153...9e8

Hvorfor ikke? Høres ut som en snill person med gode intensjoner. Noe vi trenger mer av i verden (og muligens KG også)?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kan vel hende at han bare ønsker å være snill og grei.  Det at han filmet deg trenger heller ikke å bety noe annet enn at han ønsket å dokumentere kvelden.  Ikke legg mer i det før du har fått mer konkrete hint på at han faktisk har en fantasi eller noe sånt 

Anonymkode: 8ab1f...771

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du snur det til det du ønsker. Du vil tro at han er kåt på deg, mens han var bare hyggelig og tilbydde gjesterommet slik at du kunne bli lenger. Men nei, du vil fremstå han som om han hadde lyst på deg. Det går virkelig ikke an å være hyggelig mot dere damer.

Anonymkode: f51be...1d6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er godt mulig, men selv hadde jeg aldri tilbudt en gift kollega av meg overnatting hos meg hvis jeg var singel. Syntes det ikke er greit i en jobbsammenheng. 

Hvorfor ikke?

Det kunne jeg som ung kvinne gjort med mine nærmeste kollegaer på jobb som er gamle nok til å være faren min liksom. Kun for å være hyggelig, og jeg har ett gjesterom istedenfor at de måttet sove på hotell eller brukt noen tusen på taxi.

Du legger for mange tanker i det TS!

Anonymkode: 9ea92...6e5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du snur det til det du ønsker. Du vil tro at han er kåt på deg, mens han var bare hyggelig og tilbydde gjesterommet slik at du kunne bli lenger. Men nei, du vil fremstå han som om han hadde lyst på deg. Det går virkelig ikke an å være hyggelig mot dere damer.

Catch 22 all the way

Anonymkode: ebb3c...0c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette må være KG’s dumme kommentar i dag 😂 Du er rett og slett helt på viddene. Hvorfor i alledager skulle jeg ønske at en jeg kunne være mor til skulle være kåt på meg? 
Huff… KG altså… 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ville muligens bare være snill ved å tilby deg å sove over også, slik at du kunne bli lenger og slippe å ta siste bussen hjem.

Anonymkode: 54207...e5b

Og månen er en gul ost...

Anonymkode: 7acfd...440

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette må være KG’s dumme kommentar i dag 😂 Du er rett og slett helt på viddene. Hvorfor i alledager skulle jeg ønske at en jeg kunne være mor til skulle være kåt på meg? 
Huff… KG altså… 

Hvorfor har du oppretta tråden? Det er tydelig at du tenker på dette, hadde du ikke brydd deg hadde du ikke oppretta tråden.

Anonymkode: 01687...6a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan også være så enkelt at han tilbyde deg en soveplass så du slapp buss hjem. Uten noen skumle hensikter.

Anonymkode: d40d3...585

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om det er litt mor faktor over deg, så er det kun for å være snill. Filming kan også bare være fordi du har ett godt vesen, man trenger ikke å søke sex fordi man er snill mot noen? Du vet at du har mann hjemme så det var vell ingen fare sånn sett. 

Anonymkode: 03bc2...48e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Godt mulig han ville ligge med deg, godt mulig han bare ville tilby deg gjesterommet. 

Det finnes unge menn som liker eldre kvinner, ja.

Anonymkode: d6dc3...0d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...