AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Noen som har prøvdå Hedvig Sophie sin online coaching? Anonymkode: 63414...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 16.40): Noen som har prøvdå Hedvig Sophie sin online coaching? Anonymkode: 63414...3e5 Nei nå er jeg både slank og har en ok livsstil,men etter en titt på hennes instagram undrer jeg meg virkelig over at HUN er coach for kosthold og vekttap?!? Dama ser nesten anorektisk ut. Er det tull? Hun skal hjelpe andre? Anonymkode: 134a1...a7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Del Skrevet 15. juni 22 hours ago, AnonymBruker said: Nei nå er jeg både slank og har en ok livsstil,men etter en titt på hennes instagram undrer jeg meg virkelig over at HUN er coach for kosthold og vekttap?!? Dama ser nesten anorektisk ut. Er det tull? Hun skal hjelpe andre? Anonymkode: 134a1...a7c Du dømmer henne på utseende, sier en del om deg Anonymkode: e4cc2...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå