AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Har du angret på navnet du valgte å gi barnet? Trenger ikke å spesifisere navnet dersom det vil "oute" deg, men fortell gjerne litt om tankegangen rundt navnet du ga, hvorfor du angrer, og hvorfor du ville valgt annerledes senere. Anonymkode: ea782...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april Nei Anonymkode: 46723...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Del Skrevet 23. april Ja, litt. Angrer på at jeg ikke oppkalte henne etter min mormor. Det var planen, men i adrenalinrusen endte jeg opp med et annet navn. Angrer litt ja. Men får ikke gjort så mye med det. Anonymkode: ec30d...725 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Del Skrevet 23. april Litt, fordi navnet uttales feil på Bergensk 🙈 Anonymkode: 27f99...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Del Skrevet 25. april Ja. Thomas heter han. Født i 2009, føles som 80 tallet..; Anonymkode: 3651a...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Del Skrevet 25. april Angrer ikke, men de har 6-8 bokstaver i navnet. Synes nå det er litt langt, ville nå valgt 3-4 bokstaver. Og ene har en stum H, den kunne vi bare ha fjerna. Anonymkode: 25bfc...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Thomas heter han. Født i 2009, føles som 80 tallet..; Anonymkode: 3651a...12b Det er jo et knallfint navn! 😍 Anonymkode: 9d6f0...69c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #8 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja. Thomas heter han. Født i 2009, føles som 80 tallet..; Anonymkode: 3651a...12b Synes det er kjempefint! Vet om mange ungdommer som heter det, liker det! Anonymkode: 88429...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #9 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo et knallfint navn! 😍 Anonymkode: 9d6f0...69c Thomas er fint , men det er 80talls ja. Men er ikke det bare bra da? Er så lei av alle Lucas , Theo , Max, Liam,Matheo ,Oliver! Anonymkode: 02c39...359 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #10 Del Skrevet 25. april Ja. Angrer på navnet og skulle ønske jeg kunne endret det. Angret egentlig fra første stund men følte det var for seint til å angre. Anonymkode: b117e...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #11 Del Skrevet 25. april Nja. Ikke noe jeg dveler ved. Skulle nok vært mer rigid den gangen. Synes fortsatt navnene jeg hadde øverst på lista er langt finere enn hva begge kunne enes om. Verken jeg eller han fikk de navnene vi virkelig liker. Men ut i fra tanken om kompromiss så angrer jeg ikke. Anonymkode: 4a266...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #12 Del Skrevet 25. april Jeg har alltid likt navnet vi valgte, men det stod aldri øverst på lista til noen av oss. Vi måtte komme til enighet og da ble det det navnet. Et helt enkelt og vanlig navn. Jeg ville bytte, men mannen mente det ble feil og at vi måtte stå for valget vårt. Etter hvert som tiden gikk og jeg aktivt gikk inn for å omtale han med navn, ble jeg vant til det. Nå tenker jeg ikke lenger på det, ikke før denne tråden dukket opp 😅 Anonymkode: bc97e...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 25. april #13 Del Skrevet 25. april Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #14 Del Skrevet 25. april Datteren min fikk et klassisk jentenavn som alle kjenner minst én av. Ala Anna, Ingrid, Kari, Astrid. I tillegg fikk hun mitt mellomnavn (f eks Haugen) og farens gode gamle Hansen. Hun har tre eldre brødre med samme oppskrift på navn, så det føltes ikke som det var rom for et ekstra fornavn. Jeg hadde veldig lyst å slenge på et navn som tilfeldigvis ville være oppkalling etter flere flotte kvinner på begge sider av slekta, men slo det fra meg da hun var baby. Astrid Elvira Haugen Hansen virket så voldsom sammen med Lars og Iver og den slags😅 Ti år senere var flere av "Elvira"-damene gått bort og jeg angret dypt. Såpass at hun fikk et ekstra navn i bursdagsgave det året! Hun tok det i bruk selv med en gang og er veldig glad i alle navnene sine. Hun er voksen nå og er Astrid Hansen når det passer seg å være litt anonym men ellers bruker hun alle. Anonymkode: 846de...f49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #15 Del Skrevet 26. april Min heter William og misforstå meg rett jeg synes det er fint, men jeg hadde ikke valgt det om jeg bestemte alene siden så mange heter det. Anonymkode: 0e8a7...795 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #16 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 15.38): Har du angret på navnet du valgte å gi barnet? Trenger ikke å spesifisere navnet dersom det vil "oute" deg, men fortell gjerne litt om tankegangen rundt navnet du ga, hvorfor du angrer, og hvorfor du ville valgt annerledes senere. Anonymkode: ea782...c03 Nei, bare på at jeg tok dobbel navn Anonymkode: e0061...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #17 Del Skrevet 28. april Litt. Navnet passer fint til gutten, men det er overraskende eksotisk i Norge (vi bor i utlandet) og folk vet ikke hvordan det skal uttales, og 40% av tilfellene uttaler folk det feil. Nå i ettertid skulle jeg kanskje gjort det litt enklere for nordmenn Anonymkode: a7d07...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 28. april #18 Del Skrevet 28. april Nei 😊 Og datteren min lærte nylig at hun har et mellomnavn. Hun elsker allerede navnet sitt, og ble jo så begeistret over mellomnavn også 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 28. april #19 Del Skrevet 28. april Nei. Jeg angrer ikke på mine barns navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. april #20 Del Skrevet 28. april Aldri angret. De har helt perfekte navn som passer dem ypperlig. De er like fine nå som da de ble født, og kommer til å være fine når de blir voksne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå