-Fisken- Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 14 februar ← Jepp Bortsett fra at jeg ikke liker dagen da.
~MALIN~ Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 Jepp Bortsett fra at jeg ikke liker dagen da. ← Han kan godt komme hjem med en stooor bukett tulipaner og et kort med noen vakre ord .... Det kan han foresten bli flinkere til nårsomhelst. Trenger ikke være Valentines Day for det...
Nelle Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2006 Liker egentlig ikke dagen jeg heller -er så slitsomt med alt som gjøres så veldig kommersielt. Men altså, jeg har funnet ut at jeg KLARER ikke å la være å finne på noe søtt...
*Emma* Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 He he hjertene mine var bare for moro...jeg sysn også Valentinesday er noe tøv. Hadde det vært "inprentet i oss" sånn som det er i USA tror jeg at jeg hadde syns det var bedre. Her i Norge virker det som om handles standen desperat prøver å få oss til å "like det" sånn at de skal tjene mere... Jeg vil dessuten heller ha romantikk og blomster på er hvilkensomhelst annen dag fordi kjæresten min har funnet det på selv... enn på vantinesday hvor han da har kjøpt fordi "noen andre mener han bør det".
-Fisken- Skrevet 9. februar 2006 #7 Skrevet 9. februar 2006 Jeg vil dessuten heller ha romantikk og blomster på er hvilkensomhelst annen dag fordi kjæresten min har funnet det på selv... enn på vantinesday hvor han da har kjøpt fordi "noen andre mener han bør det". ← Ja, ikke sant.
Gjest 1111 Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Syns jeg det er litt koselig jeg. Greit nok at dere ikke liker dagen og kan være romantiske alle andre dager i året, men så bare la være å gjøre noe utav dagen da? Skulle bare ønske jeg hadde en kjæreste som kunne gi meg slik oppmerksomhet
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. februar 2006 #9 Skrevet 9. februar 2006 Jeg syntes det var så urkjipt med valentines day på ungdomsskolen, da skulle alle lage kort til noen, og da ble det jo selvsagt noen som fikk mange, og noen som ikke fikk et eneste kort. Typisk den som alltid ble valgt sist i gymtimen osv. Håper ting har forandret seg siden jeg gikk på skolen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå