AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Opplever flere både her inne og i det virkelige liv, som spyr ut av seg all slags styggedom til andre personer. Når personene reagerer med å bli lei seg eller såret (som er helt naturlig), kommer ofte argumentet «du må selv ta ansvar for hvordan du reagerer og dine egne følelser». Så det er liksom greit å være slem mot andre også pålegge den du er slem mot ansvar for hvordan de reagerer? Hva tenker andre om det? Synes det er en skikkelig uting. Anonymkode: bf547...120 6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april Mye stygt her inne, ja. Virker som noen nærmest leter etter tråder hvor de kan finne noen å hakke på. Man trenger ikke å være enig med alle trådstartere, men får inntrykk av at en del brukere ordlegger seg så kvast og hatefullt som mulig, og nesten godter seg over andres ulykke. Anonymkode: 57b3c...ed5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Del Skrevet 23. april Folk som sier at de ikke kan ta ansvar for at andre blir såret er jo nettop folk uten empati eller sosial forståelse. Forventer ikke stort fra sånne. Anonymkode: 07681...be0 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Del Skrevet 23. april Jeg har fått mang en kommentar om at jeg kun kan styre hvordan jeg lar meg påvirke av andres kommentarer(mobbing), ut at det faktum at jeg tar avstand fra disse menneskene er visst helsprøtt😄 Anonymkode: 00d19...579 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Del Skrevet 23. april *og at det faktum Anonymkode: 00d19...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Del Skrevet 23. april Helt enig med dere. Føler og at enkelte går på jakt etter å finne tråder og innlegg hvor de kan få være stygge med andre. Anonymkode: 94e2e...80c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 24. april #7 Del Skrevet 24. april (endret) Ja, det er noen noen her som har det vanskelig i livet sitt og finner noen å hakke på. Og med en gang den som er ts svarer med samme mynt, så er det ikke måte på hvor ille gjort det er. 🤪🤣 Det er samme om og omigjen. Nåde den som svarer like strengt tilbake. Det får ikke ts lov til! Endret 24. april av lillevill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 24. april #8 Del Skrevet 24. april Folk har mye de skulle sagt i ca alle tråder her. Og i nesten samtlige tråder, skal TS hakkes på, ilegges meninger og (dårlige) kvaliteter. Folk sparer ikke på kruttet. Nesten ikke vits å spørre om noe her, for alt vris og vrenges på til man til slutt snakker om helt ekstreme ytterpunkter av det som originalt sto i HI. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 25. april #9 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 15.35): Opplever flere både her inne og i det virkelige liv, som spyr ut av seg all slags styggedom til andre personer. Når personene reagerer med å bli lei seg eller såret (som er helt naturlig), kommer ofte argumentet «du må selv ta ansvar for hvordan du reagerer og dine egne følelser». Så det er liksom greit å være slem mot andre også pålegge den du er slem mot ansvar for hvordan de reagerer? Hva tenker andre om det? Synes det er en skikkelig uting. Anonymkode: bf547...120 Du skjelner ikke her mellom hva slags tilbakemeldinger det reageres på. Det er mange her inne - og i det virkelige liv - som påstår både det ene og det andre, ofte med stor energi; påstander som ikke holder seg målt mot diverse objektive kriterier. Å bli irettesatt når man påstår faktuelle feil, og deretter hamrer videre løs på de samme faktuelle feil, er noe mage "feil-påståeere" kan bli lei seg av. Det gjør ikke kritikken mot dem mindre valid. Skal man delta i diskusjoner, må man tåle tildels krasse tilbakemeldinger. Snakker du derimot om mennesker som blir hetset og kritisert uten noen som helt grunn, er saken selvfølgelig annerledes. Men fint om du kan spesifisere hva du sikter til. Tåler man ikke normal kritkk i en opphetet diskusjon, må man gå i seg selv. Utsettes man for ondsinnet sjikane derimot, er det en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #10 Del Skrevet 25. april Jeg tenker ofte på hvor mange drittkjerringer det er på kk, og sikkert noen idioter til menn også. Jeg ser disse for meg når jeg leser kommentarene deres, de er ikke så tøffe når de ikke kan være anonym eller når de ikke er på sosiale medier. Også er de tjafsete og uflide, misunnelige og baksnakker folk utenom sosiale medier. Dette er mennesker som har lite eller ingen venner. ☺️ Anonymkode: 59047...a52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #11 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 15.41): Mye stygt her inne, ja. Virker som noen nærmest leter etter tråder hvor de kan finne noen å hakke på. Man trenger ikke å være enig med alle trådstartere, men får inntrykk av at en del brukere ordlegger seg så kvast og hatefullt som mulig, og nesten godter seg over andres ulykke. Anonymkode: 57b3c...ed5 Men det er utrolig mange som henger seg på flokken som hakker på en person....det holder ikke bare at en kjefter, men plutselig er det mange som melder seg seg på for å kritiserer den som ikke har de "korrekte meningene" til flertallet... Anonymkode: 2597b...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #12 Del Skrevet 25. april Folk er oftest veldig slemme og stygge i flokk. Fordi det råder en flokk mentalitet i Norge. En slags sosial kontroll som vi ofte beskylder muslimer for å ha. Men som vi også har når det gjelder meninger og det politiske korrekte. Staten har lagt ned strenge føringer i undervisning og oppdragelse på skoler og Universiteter hva som er "sannhet" og lov til å mene. Det gjelder alt fra hva som er rasisme, mobbing, hat , krenkelse til hva vi får lov til å mene om kjønn. Er vi uenig i noe av dette så er vi anti statlige. Umerkelig så har vi blitt et stadig mer ufri kontroll samfunn på linje med det gamle Sovjet som vi begynner å ligne mer og mer på. Til og med i byggestilen med triste blokker omgitt av betong, metall og asfalt ligner vi de gamle østblokk landene. Anonymkode: 2597b...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå