AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #1 Del Skrevet 23. april 2024 Jeg bruker Lumene CC cream Medium, og liker den. Nå har jeg fått litt farge etter en sydentur, og kjøpte Tan. Men denne ser oransje ut på meg. Jeg er mer brun-rød naturlig. Jeg liker Lumene godt, så jeg ønsker å finne en mindre oransje brunere farge. Eventuelt en dypere brun som jeg kan mikse inn med medium. Dere som har prøvd litt ulike fargenyanser, har dere noen tips? Anonymkode: 81418...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloms Skrevet 23. april 2024 #2 Del Skrevet 23. april 2024 Har ingen erfaring. Men hva med å prøve liquid bronzer fra Lumene som du drypper i cc cream Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonk Skrevet 8. juni 2024 #3 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg bruker også Lumene cc-krem i medium, har prøvd mange andre kremer men den er faktisk den beste hittil synes jeg! Jeg synes den er like fin når jeg er solbrun, da smører jeg bare en litt tynnere lag slik at fargen skinner gjennom ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå