AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Vi er en jentegjeng på tolv stk som er i samme russegruppe. Til helgen skal vi ha russedåp, og i den anledning trenger vi hjelp til russenavn til to personer i gruppen. Person nr. 1: Bor alene i Oslo, har en hund, en bror og generelt en veldig god familie. Hun har dessuten CP, og er glad i å tulle med det. Hun og jeg møttes da vi begynte på vgs, og har vært veldig gode venner siden. Vi har vært på mange lange togreiser sammen siste året, men hun foretrekker egentlig å fly. Hun droppet ut av vg2, begynte på fhs, droppet ut derfra også og tar opp nå fag som privatist. Sammen har vi to grov humor, men hun er rolig og forsiktig ellers i gruppen. Hun er likevel en som er god til å støtte andre, og er kjent for å være litt gæren. Hun er litt i overkant glad i sjokolade, men har siste tiden byttet denne ut med jordbær. Ellers er hun lat, og glad i å sove. Person nr. 2: Helt motsatt av person nr. 1. Hun går vg3 på heltid, har fast jobb i butikk to dager i uken, sitter i kommunestyret, er tilkallingsvikar i omsorgsbolig, jobber frivillig i en avis og har masse verv i div. organisasjoner. Hun elsker å stå på scenen, ta ansvar, ordne og fikse opp i ting. Stresser seg gjennom livet, men trives godt med det. Dessuten elsker hun nynorsk, er blodgiver og er svært samfunnsengasjert. Hun har en gammel katt og er enebarn. Til høsten reiser hun på fhs, og skal deretter oppfylle hennes drøm om å bli journalist. Hun er ambisiøs, og vil flytte rundt omkrig i hele landet uten å være avhengig av noen. Hva tenker dere? Anonymkode: af3c2...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april Nr1: Støttespilleren (mulig litt ironisk om CP i tillegg gjør at hun ikke kan spille som andre, støtte fordi hun er flink å støtte andre). Finnes sikkert andre forslag også, men det jeg kom på. "Grove" navn ville jeg unngått med mindre du er sikker på hun syns det er ok. Nr2: Frk Ambition / Frk Busy / Vervestjerna / Herad-kjerringa (Kommune-kjerringen) Anonymkode: 3e047...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Del Skrevet 24. april Nr. 1: Miss Congeniality (se filmen for å se om dere synes det passer, men var Sandra Bullock i denne rollen jeg tenkte på) Nr. 2: Lois Lane Håper dere får en gøy russetid👏👏😄 Anonymkode: f067e...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå