AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #1 Del Skrevet 23. april 2024 Går det an å lage Toro vafler uten smør? Man trenger 200 g smør i røren + smør til vaffeljern. Jeg har nok smør til å smøre jern, men ikke til å putte i selve røren. Har heller ikke olje. Anonymkode: 1251f...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #2 Del Skrevet 23. april 2024 Det er nok en grunn til at det skal være fett i. Jeg syns Toro vafler generelt har lett for å sitte fast i jernet, så uten fett i ser jeg for meg det blir håpløst. Anonymkode: fdc7c...40c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 23. april 2024 #3 Del Skrevet 23. april 2024 Nei det blir ikke godt😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. april 2024 #4 Del Skrevet 23. april 2024 Hæ? 200 gram smør i en vaffelrøre? Er ikke det litt for mye? Det kan da ikke kreves nesten en halv pakke smør på en runde vafler? Har aldri brukt så mye jeg, i hvert fall. Har stort sett brukt flytende melange ved vaffelrøre, og da bare sprøytet et par-tre sprut oppi bollen med røren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #5 Del Skrevet 23. april 2024 Torovaflene er ikke veldig gode i utgangspunktet, så uten smør vil de vel bli tilnærmet uspiselige. Anonymkode: 15079...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #6 Del Skrevet 23. april 2024 Jeg bruker 1liten fløte , sukker hvetemel, to eller tre egg. Da får jeg en veldig god vaffelrøre😋 Anonymkode: 7125e...bf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #7 Del Skrevet 23. april 2024 Du kan bruke fløte eller rømme i stedet, men du må ha fett i. Husk også å tilsette kardemomme, da blir torovaflene mye bedre. Anonymkode: 4e6a9...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. april 2024 #8 Del Skrevet 23. april 2024 Har du ikke en nabo du kan spørre om å få låne smør av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 23. april 2024 #9 Del Skrevet 23. april 2024 Million skrev (1 time siden): Hæ? 200 gram smør i en vaffelrøre? Er ikke det litt for mye? Det kan da ikke kreves nesten en halv pakke smør på en runde vafler? Har aldri brukt så mye jeg, i hvert fall. Har stort sett brukt flytende melange ved vaffelrøre, og da bare sprøytet et par-tre sprut oppi bollen med røren. Ikke jeg heller. Da vil jeg heller ha litt smør på vaflene når jeg spiser dem. Vanesak, selvfølgelig. Jeg har heller ikke smør eller sukker i pannekakerøre, men gjerne på dem etterpå. Ikke fordi jeg ikke liker smør altså, for det gjør jeg. Elsker meierismør, setertype og Kviteseidsmør, nam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå