Gå til innhold

Iskaffe i tesla

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen andre her som har vært like uheldig? Jeg og samboeren min fikk nettopp en tesla y. I går skulle samboeren min legge ned setene for å legge inn dekkene for jeg skulle kjøre og skifte å levere dekkene idag. Samboeren glemte selvfølgelig ut at vi hadde kjøpt en iskaffe og noe i butikken, som lå i baksetet. Så den iskaffen ble jo sprengt når setene ble lagt ned og dekkene kom oppå. Og selvfølgelig så lå den iskaffen, slik at innholdet rant ned i der som du fester beltet🤦‍♀️ og det går jo et stykke ned under der. Og nå lurer jeg på hvordan i allverden jeg skal kunne få bort det. Tror ikke det går, men håoer bare det ikke lukter! Luktet ikke idag ihvertfall. Det er så uheldig at det selvfølgelig skulle skje.

For det er vell ikke mulig å kunne vippe opp setet eller noe en plass, slik at du kommer til under🤔

Anonymkode: 8eef6...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lever den til rens ASAP før sommeren og varmen kommer! 

Anonymkode: b2c3c...e04

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer til å lukte suuur melk! Gi det noen dager 😅 

Lever den på rens nå

Anonymkode: d7628...34f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lever den til rens ASAP før sommeren og varmen kommer! 

Men klarer noen å rense helt nedi der da🤔 jeg får ikke hånden nedi der, og hadde heller ikke rukket nedi med hånden. Får jo ikke noe rensesuger heller nedi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stikk innom en teslaforhandler og spør om de vet en mulighet å få "åpna" opp der så du får rensa det?

Anonymkode: e5da1...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lever den på rens hos noen som tar ut setene. 

Anonymkode: 84517...c87

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men klarer noen å rense helt nedi der da🤔 jeg får ikke hånden nedi der, og hadde heller ikke rukket nedi med hånden. Får jo ikke noe rensesuger heller nedi

De kan ta opp og ut seter, ting man ikke kan selv, de hsr utstyr til å stikke imellom eventuelt, de kommer til, tro meg. Jeg fikk matforgiftning og spydde utover hele baksetet vårt da jeg var tenåring, vi måtte levere bilen til sanering og de fikk rensa ut alt, lukta nybil etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sølte melk i bilsetene bak en gang,  og det stinket surt. Hjalp ikke med seterens siden det hadde trekt gjennom setet og ned i en åpning i metallet under setet. Jeg kjøpte desinfeksjonssprit til overflater og helte nedi. Ganske mye slik at det bevegde seg rundt da jeg kjørte, og etter hvert fordampet det jo. Det hjalp. 😄

Anonymkode: bb02e...535

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 11.14):

Er det noen andre her som har vært like uheldig? Jeg og samboeren min fikk nettopp en tesla y. I går skulle samboeren min legge ned setene for å legge inn dekkene for jeg skulle kjøre og skifte å levere dekkene idag. Samboeren glemte selvfølgelig ut at vi hadde kjøpt en iskaffe og noe i butikken, som lå i baksetet. Så den iskaffen ble jo sprengt når setene ble lagt ned og dekkene kom oppå. Og selvfølgelig så lå den iskaffen, slik at innholdet rant ned i der som du fester beltet🤦‍♀️ og det går jo et stykke ned under der. Og nå lurer jeg på hvordan i allverden jeg skal kunne få bort det. Tror ikke det går, men håoer bare det ikke lukter! Luktet ikke idag ihvertfall. Det er så uheldig at det selvfølgelig skulle skje.

For det er vell ikke mulig å kunne vippe opp setet eller noe en plass, slik at du kommer til under🤔

Hvis du råd til en Tesla, har du søren meg råd til rens eller ny bil. 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 05776...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 0.11):

Har ikke kjøpt teslaen selv, jeg eier bare diesebil. Teslaen er fra jobben, men jeg får bruke den akkurat som det var min egen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 0.09):

Jeg sølte melk i bilsetene bak en gang,  og det stinket surt. Hjalp ikke med seterens siden det hadde trekt gjennom setet og ned i en åpning i metallet under setet. Jeg kjøpte desinfeksjonssprit til overflater og helte nedi. Ganske mye slik at det bevegde seg rundt da jeg kjørte, og etter hvert fordampet det jo. Det hjalp. 😄

Anonymkode: bb02e...535

Så bra det forsvant tilslutt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har ikke kjøpt teslaen selv, jeg eier bare diesebil. Teslaen er fra jobben, men jeg får bruke den akkurat som det var min egen..

Når det ikke engang er deres bil så MÅ dere ordne vask og rens. Når man søler og griser, eller ødelegger noe, i jobbens bil så fikser man selvsagt opp i det 

Anonymkode: 30bc7...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 0.11):

Hvordan vet du at han ikke brukte resten av pengene sine på denne? 

Anonymkode: f13ea...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan vet du at han ikke brukte resten av pengene sine på denne? 

Anonymkode: f13ea...7c0

Jeg er en "hun", ikke en "han".. og hvis du leser det jeg svarte denne personen, så skrev jeg at det ikke er min privatbil, jeg har ikke kjøpt den. Det er en firmabil, bare at jeg kan bruke den som den var min, kan kjøre hvor mye jeg vil og hvor, uten at det koster. Hadde selvfølgelig at råd til en tesla også, men har ikke lyst å kjøpe el bil.. her går det i diesel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...