rabiatkvinne Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Hei, Kvinneguiden! Er en 18 år gammel jente som har blitt invitert til konfirmasjonen til lillebroren til kjæresten min om rundt to uker!! Syns dette er veldig hyggelig og gleder meg veldig mye, er bare litt usikker på hva jeg skal gi i gave🙈 Har aldri vært på konfirmasjon til noen utenfor familien, så syns det er ekstra vanskelig. Tyr derfor til å spørre om råd fra kvinner «her inne» fordi jeg har en følelse av at andre her er litt mer erfaren enn meg og bærer på gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april Du gir feks 500-700kr sammen med kjæresten din Anonymkode: 37d4a...f8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Del Skrevet 23. april Det holder da at du og kjæresten din gir gave sammen. At dere skal gi hver deres er bare rart. Anonymkode: 259a1...4fb 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Del Skrevet 23. april Penger sammen med kjæresten blir mest alminnelig. Anonymkode: 2b831...3dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 23. april #5 Del Skrevet 23. april Det vanlige er å gi gave sammen som par, når man er i ett forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Del Skrevet 23. april Med tanke på at dere er så unge, og kjæresten din helt sikkert skal gi gave sammen med sine foreldre, vill jeg gitt 500kr. Anonymkode: dd1a2...8c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabiatkvinne Skrevet 23. april Forfatter #7 Del Skrevet 23. april ja han gir nok med foreldrene sine, tusen takk for svar!!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Del Skrevet 23. april Du er 18 år, jeg ville ikke bedt deg gi noe som helst. Jeg gir og skriver navnet ditt på kortet. Anonymkode: d4147...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #9 Del Skrevet 23. april Om han skal gi med foreldrene sine kan du holde deg til 300kr. Om du har råd kan du strekke deg til 500kr, om du vil, men du trenger ikke å gi mer enn det! Anonymkode: 54a69...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå