AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #1 Skrevet 23. april 2024 Dere andre som tjener 500 000 syns dere økonomien er grei? Jeg har den inntekten selv og har det egentlig helt fint, men når jeg sammenligner med alle her inne føler jeg meg dårlig. Ja, jeg har barn, bil, hus og mann også. Så vi er to, men jeg klarte meg fint før også (da med annen inntekt og verdensøkonomien var anderledes ja). Men har regna på det om jeg hadde blitt alene og det hadde gått det også. Anonymkode: 6dbf7...4c6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #2 Skrevet 23. april 2024 Har ca 500.000, klarer meg jo på det, men kunne jo selvfølgelig tenkt meg å ha det litt romsligere mtp at det er vanskelig å få seg huslån med så «lav» inntekt. Anonymkode: 7068f...a3c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #3 Skrevet 23. april 2024 Jeg tjener om lag 600.000,- og hadde nok klart meg fint alene med barna. Men da måtte jeg nedgradert til mindre bopel, sikkert sovet i stua selv. Og ungene kunne ikke gått på så dyre fritidsaktiviteter som de gjør, hvis ikke faren deres hadde betalt for dem. Min mann tjener nærmere millionen og jeg hadde jo merka det greit økonomisk hvis pengene hans forsvant. Men heller de enn mannen selv altså. Synes uansett vi har for stort hus og unger som forventer det utroligste. Jeg som er vokst opp i fattigdom er jo glad for å kunne gi dem dette livet, men skulle nok ønske at vi bodde i et nabolag hvor ikke "alle" er eller fremstår så fordømt rike. Anonymkode: c2ec4...263
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #4 Skrevet 23. april 2024 Jeg har lavere inntekt enn det, men har nedbetalt hus og sparepenger (hadde høyere inntekt før kombinert med lavt forbruk). Hadde jeg vært utenfor boligmarkedet så hadde jeg sett mørkere på situasjonen. Anonymkode: 1c6e8...687 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #5 Skrevet 23. april 2024 Det går helt greit. Jeg har en samboer og ingen barn. Han eier boligen vi bor i og den er nedbetalt. Jeg har veldig lyst å eie noe selv en dag, så sparer 12k i måneden og 50k med feriepenger i året. Har ingen bil og bruker bare penger på det mest nødvendige. Syns det er en kjipt situasjon, men vil jo gjerne kjøpe bolig selv en dag. Anonymkode: fbdf0...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå