Gjest Tusteline Skrevet 11. november 2002 #1 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg har så lyst til å gi en spesiell julegave til min kjære. Har noen tips til meg? Vi har akkurat flyttet sammen og skal for første gang feire jul sammen. Har lyst til å gi han en liten spesiell oppmerksomhet han kommer til å huske. Gjerne noe personlig som minner han om hvor glad jeg er i han. Har også lurt litt på å gi han en gave når vi er sammen med familien hans, og en liten spesiell gave når vi er alene. Trenger så sårt noen tips/ ideer.... Kan godt være noe jeg kan lage selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. november 2002 #2 Del Skrevet 12. november 2002 Hva med et bilde av deg selv? Kanskje i sexy undertøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri Helene Skrevet 12. november 2002 #3 Del Skrevet 12. november 2002 Hva med å gi han en scrapbook med ting dere har gjort sammen, bilder, kinobilletter osv. Dette blir et fint minne som dere kan sitte og bla i sammen. Er ikke lett å finne på noe spesiellt. Skulle gjerne hatt tips selv. Hva har dere andre gitt til deres kjære opp igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå