AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Lurer på om noen vil legge kort på kjæresten min, og spørre kortene om han er åpen for å lære mer om hvordan man skaper emosjonell nærhet, og hvordan man gir emosjonell støtte. Kjæresten min virker helt håpløs på dette. Jeg tror ikke han mangler empati egentlig (selv om tanken noen ganger slår meg. Men kan man mangle empati, og likevel være en snill og god person?). Jeg tror han mangler verktøy. Han sier det selv litt også, at han er litt lukket, har vanskelig for å åpne opp, og han sier han vet at det er viktig å være mer åpen i forholdet, for dette er noe som har ødelagt i tidligere forhold også. Men han er rett og slett litt emosjonelt uintelligent. Han sier han vil øve på dette, men mener han det? Hva sier kortene her, og har de noen råd til meg i situasjonen? Jeg er glad i han og ønsker at vi skal få det godt sammen, men foreløpig er ikke dette forholdet godt nok for meg, da denne emosjonelle biten mangler. Tusen takk til de som vil prøve å hjelpe😊 Anonymkode: a7f95...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå