AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #1 Skrevet 23. april 2024 Ment som en venn? Eller sier man også det til de man holder på med? Anonymkode: 8f532...c04
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #2 Skrevet 23. april 2024 Jeg sier det til barnet mitt på fem år 😅 typ "takk vennen, du er så god vennen" osv. Så ikke vet jeg. Anonymkode: 7e949...6b3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #3 Skrevet 23. april 2024 Jeg sier "lille venn" til hunden min 😅 Anonymkode: d63cc...3f9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #4 Skrevet 23. april 2024 Så absolutt ikke kjæreste språk? Anonymkode: 8f532...c04
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #5 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så absolutt ikke kjæreste språk? Anonymkode: 8f532...c04 Absolutt kjærestespråk de få gangene jeg har vært borti noen som sier eller skriver "vennen" 🙈 Anonymkode: af6f9...db3 3
GrønnNellik68 Skrevet 23. april 2024 #6 Skrevet 23. april 2024 ja vet ikke hva det betyr, har en på 34 som sender meg snap hver dag som kaller meg vennen , vi har aldri møttes og kommer aldri til å møtes. Ikke er jeg interessert i heller enn noe annet enn vennskap på snap...så ville ikke lagt så jævla mye i det hvis jeg var deg. De prøver bare å være hyggelig hadde jeg tenkt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #7 Skrevet 23. april 2024 Husker jeg ble kalt «vennen» av ei som jeg var sjef for. Hun brukte det nok som et «kjærlighetsspråk», men jeg følte det var helt feil og følte meg så liten😅 Anonymkode: 5b626...70b
Gjest Blåmonster Skrevet 23. april 2024 #8 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ment som en venn? Eller sier man også det til de man holder på med? Anonymkode: 8f532...c04 Har du prate med mamma du også?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #9 Skrevet 23. april 2024 Har du havna i vennesonen? Anonymkode: 6a35c...77c
Gjest ZarahSweet Skrevet 23. april 2024 #10 Skrevet 23. april 2024 Ugh. Fremmede menn kan finne på å skrive det til meg. Synes ikke noe om det. Hadde en date skrevet det hadde jeg fått avsmak.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #11 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du havna i vennesonen? Anonymkode: 6a35c...77c Mulig det er det han poengterer her, mennmed et kyss? Han har aldri kalt meg det før. Vi hadde nettopp sex igjen og vi har vel kjent hverandre I flere år. Gått mnd mellom hver gang vivses men jibtakt daglig på snap. Har vært litt usikker på om han liker meg eller bare tiltrukket av meg. Sånn typisk dagene før jeg møter han er han "superpå". Dagene etter vi har ligget sammen (kan kalle han en kosevenn) , så kan han være litt mer tilbaketrukket eller bruker litt mer tid enn vanlig. Mulig bare jeg som legger ekstra godt merke til hvordan han er etter vi har hygget oss sammen, men det er en årsak for det. Jeg har ikke følelser for han heldigvis, men bare lurer på hva dere tenker? Anonymkode: 8f532...c04
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #12 Skrevet 23. april 2024 Vennen, bruker jeg til barna mine. Anonymkode: 3a492...6c5
Irak Skrevet 23. april 2024 #13 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ment som en venn? Eller sier man også det til de man holder på med? Anonymkode: 8f532...c04 Jeg kunne fint sagt det til en jeg liker veldig veldig godt 😀. Spørs hvor trygg jeg er på han da.... Føler det er en forutsetning kan du si... Er jo hva man legger i de ulike begrepene som er viktig, og det kan være veldig individuelt.... Så er jeg usikker så spør jeg 😀. Hva mener du feks.... Jeg er veldig opptatt av å være tydelig og klar på hva jeg mener.... Hadde ikke sagt vennen til hvem som helst nei... Kjæreste ja ❤️ Venn, nei.... Bestevenn Gla i deg 😀/😘 (hvis jeg ønsker noe mer så sender jeg den bakerste emojien). Litt sånn flørtende 🫣. Er slik jeg gjør det da.... Er glad i emojibruk.... 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #14 Skrevet 23. april 2024 Irak skrev (6 minutter siden): Jeg kunne fint sagt det til en jeg liker veldig veldig godt 😀. Spørs hvor trygg jeg er på han da.... Føler det er en forutsetning kan du si... Er jo hva man legger i de ulike begrepene som er viktig, og det kan være veldig individuelt.... Så er jeg usikker så spør jeg 😀. Hva mener du feks.... Jeg er veldig opptatt av å være tydelig og klar på hva jeg mener.... Hadde ikke sagt vennen til hvem som helst nei... Kjæreste ja ❤️ Venn, nei.... Bestevenn Gla i deg 😀/😘 (hvis jeg ønsker noe mer så sender jeg den bakerste emojien). Litt sånn flørtende 🫣. Er slik jeg gjør det da.... Er glad i emojibruk.... Ts her, jeg kan også si det til en jeg liker. Som jeg skrev ovenpå så har jeg ingen følelser for han. Jeg tenkte han kanskje han hadde litt for meg før vi møttes nå sist siden han ringte hver dag og ga meg et hav ned oppmerksomhet. Men tyder kanskje på at han var mer lysten enn følelser, jeg roter det til selv med å ligge med han😬😅 Vi får se! Er så vanskelig å spørre rett ut også hva han føler. Har ikke tenkt å ha han i livet mitt annet enn der vi er nå, siden vi er to vidt forskjellige liv. Anonymkode: 8f532...c04 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #15 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Absolutt kjærestespråk de få gangene jeg har vært borti noen som sier eller skriver "vennen" 🙈 Anonymkode: af6f9...db3 💞 Anonymkode: 8f532...c04
Irak Skrevet 23. april 2024 #16 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her, jeg kan også si det til en jeg liker. Som jeg skrev ovenpå så har jeg ingen følelser for han. Jeg tenkte han kanskje han hadde litt for meg før vi møttes nå sist siden han ringte hver dag og ga meg et hav ned oppmerksomhet. Men tyder kanskje på at han var mer lysten enn følelser, jeg roter det til selv med å ligge med han😬😅 Vi får se! Er så vanskelig å spørre rett ut også hva han føler. Har ikke tenkt å ha han i livet mitt annet enn der vi er nå, siden vi er to vidt forskjellige liv. Anonymkode: 8f532...c04 Ja jeg kan forstå at det kan være vanskelig... For meg er det viktig å tørre å være sårbar, og jeg setter veldig stor pris på at han også tør det med meg. Det gjelder uansett egentlig.... Jeg er en veldig følsom dame, og det er det ikke alle menn som klarer å håndtere.... Så da gjør jeg det jeg kan for å beskytte meg selv..... Å ligge med en mann uten at jeg er trygg på at han har lyst til å være kjæresten min, kommer ikke på tale! Her er jeg superstreng 🏆. For det må jeg være..... Kan ikke risikere å ikke ha tilgang.... Det er alt eller ingenting hos meg.... Du kan jo prøve å spørre han... Så slipper du og gå rundt å lure... Livet er kort vettu... Er ikke sikkert han passer for deg.... Jeg er super rask i å avgjøre om han er noe for meg eller ei.... Jeg bruker utmattelses taktikk 😂. Prøver å se om jeg klarer å gjøre han sint, sjalu, misunnelig osv.... For jeg takler ikke en mann som har for mye av disse egenskapene kjenner jeg..... Så gjør jeg det for å se om han faktisk gidder, og om han tåler meg på mitt verste 😂. Kan jo hende det slår tilbake på meg da.... Men da tenker jeg at han ikke er noe for meg rett og slett... Gjensidighet er viktig vettu. Så er det mange måter å vise det på. Jeg foretrekker å speile. https://ndla.no/nb/subject:1:fb6ad516-0108-4059-acc3-3c5f13f49368/topic:1:e47486fd-1c96-4e58-a0a2-d520d3950013/topic:1:de2d7261-34d9-4b8c-b3dc-10ee6552432b/resource:1:188100 Jeg er ekstremt opptatt av psykologi i positiv forstand..... Mead sin teori liker jeg veldig godt 😀. Den gjør veldig mange mer eller mindre ubevisst... Noen mer bevisst enn andre faktisk 🌞. 1
BobTheNoob Skrevet 23. april 2024 #17 Skrevet 23. april 2024 Det er et uttrykk med bred anvendelse. Veldig få av mine venner kaller meg "vennen", men kjæresten min gjør det stadig vekk. Det er ikke så naturlig å si "elskling". Så "vennen" flyter bedre. Men av og til kan kvinnelige, gode, kolleger eller nære kvinnelige venner gjøre det, men bare i enkeltstående tilfeller når konteksten legger opp til en koselig, vennelig eller fleipete tone. Det kan også brukes som en hersketeknikk. Som feks når mannlige ledere adresserer sine kvinnelige medarbeidere. Folk bruker nok dette veldig forskjellig, så du må nesten lese konteksten. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #18 Skrevet 23. april 2024 Syns det er nedlatende å bli kalt det av voksne, litt sånn ovenfra og ned. Anonymkode: b019d...aaa 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #19 Skrevet 23. april 2024 Onkelen min og stefaren min b.l.a sier vennen til alle uansett relasjon. Men jeg personlig forbinder det LITT med kjæreste 🙈 tror dette har litt med hvor man kommer ifra/miljøet Anonymkode: 91a4e...37a
Irak Skrevet 23. april 2024 #20 Skrevet 23. april 2024 Irak skrev (10 minutter siden): Ja jeg kan forstå at det kan være vanskelig... For meg er det viktig å tørre å være sårbar, og jeg setter veldig stor pris på at han også tør det med meg. Det gjelder uansett egentlig.... Jeg er en veldig følsom dame, og det er det ikke alle menn som klarer å håndtere.... Så da gjør jeg det jeg kan for å beskytte meg selv..... Å ligge med en mann uten at jeg er trygg på at han har lyst til å være kjæresten min, kommer ikke på tale! Her er jeg superstreng 🏆. For det må jeg være..... Kan ikke risikere å ikke ha tilgang.... Det er alt eller ingenting hos meg.... Du kan jo prøve å spørre han... Så slipper du og gå rundt å lure... Livet er kort vettu... Er ikke sikkert han passer for deg.... Jeg er super rask i å avgjøre om han er noe for meg eller ei.... Jeg bruker utmattelses taktikk 😂. Prøver å se om jeg klarer å gjøre han sint, sjalu, misunnelig osv.... For jeg takler ikke en mann som har for mye av disse egenskapene kjenner jeg..... Så gjør jeg det for å se om han faktisk gidder, og om han tåler meg på mitt verste 😂. Kan jo hende det slår tilbake på meg da.... Men da tenker jeg at han ikke er noe for meg rett og slett... Gjensidighet er viktig vettu. Så er det mange måter å vise det på. Jeg foretrekker å speile. https://ndla.no/nb/subject:1:fb6ad516-0108-4059-acc3-3c5f13f49368/topic:1:e47486fd-1c96-4e58-a0a2-d520d3950013/topic:1:de2d7261-34d9-4b8c-b3dc-10ee6552432b/resource:1:188100 Jeg er ekstremt opptatt av psykologi i positiv forstand..... Mead sin teori liker jeg veldig godt 😀. Den gjør veldig mange mer eller mindre ubevisst... Noen mer bevisst enn andre faktisk 🌞. Så må han tenke godt om seg selv og ha tro på seg selv... Noen ganger klarer jeg å få fram det, og noen ganger ikke... Kommer nok litt an på hva det gjelder... Men å gi tilbakemelding på at han får meg til å skinne som ei sol gjør jeg da, og prøver å begrunne dette så godt jeg kan 🌞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå