Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst å klippe opp håret skikkelig. Har veldig glatt hår og håper å få litt volum i håret på den måten. 

Noen som har noen fine inspirasjonsbilder eller bilder jeg kan vise til frisøren? (Jeg vet det var noen veldig fine frisyrer i denne tråden for noen måneder siden, men jeg finner dem ikke igjen!)

:) 

Anonymkode: bda30...308

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har så lyst å klippe opp håret skikkelig. Har veldig glatt hår og håper å få litt volum i håret på den måten. 

Noen som har noen fine inspirasjonsbilder eller bilder jeg kan vise til frisøren? (Jeg vet det var noen veldig fine frisyrer i denne tråden for noen måneder siden, men jeg finner dem ikke igjen!)

:)

Screenshot_20240423_133249_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240423_134009_Gallery.jpg

Anonymkode: 27cc7...2ab

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke bilder som viser dette, men min frisør foreslo å tynne ut håret mitt helt innerst, altså at hun tok et tynt oppklipp i det håret som ligger nærmest hodebunnen og som ikke vises. Fikk masse volum av det, samt ekstra fall, uten at jeg trengte å ha en klassisk oppklipt sveis. 

Anonymkode: ec4ee...a07

AnonymBruker
Skrevet

De korteste hårene sliter jeg å få lange siden de bare fliser seg oppover. Får ikke klippa de korteste hårene siden frisøren bare klipper de lengste helt nederst. Prøver å ha alt like langt igjen. Hva gjør dere andre med dette?

Tenkte bare å skrive dette sånn at da vet du om man angrer seg.

Anonymkode: 0af7a...1cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 21.51):

Screenshot_20240423_133249_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240423_134009_Gallery.jpg

Anonymkode: 27cc7...2ab

De var ok, men ikke helt det jeg ser for meg. Skulle hatt noe enda mer oppklippt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...