AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Skrevet 22. april 2024 Har så lyst å klippe opp håret skikkelig. Har veldig glatt hår og håper å få litt volum i håret på den måten. Noen som har noen fine inspirasjonsbilder eller bilder jeg kan vise til frisøren? (Jeg vet det var noen veldig fine frisyrer i denne tråden for noen måneder siden, men jeg finner dem ikke igjen!) :) Anonymkode: bda30...308
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #2 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har så lyst å klippe opp håret skikkelig. Har veldig glatt hår og håper å få litt volum i håret på den måten. Noen som har noen fine inspirasjonsbilder eller bilder jeg kan vise til frisøren? (Jeg vet det var noen veldig fine frisyrer i denne tråden for noen måneder siden, men jeg finner dem ikke igjen!) Anonymkode: bda30...308 Anonymkode: 27cc7...2ab
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #3 Skrevet 23. april 2024 Har ikke bilder som viser dette, men min frisør foreslo å tynne ut håret mitt helt innerst, altså at hun tok et tynt oppklipp i det håret som ligger nærmest hodebunnen og som ikke vises. Fikk masse volum av det, samt ekstra fall, uten at jeg trengte å ha en klassisk oppklipt sveis. Anonymkode: ec4ee...a07
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #4 Skrevet 23. april 2024 De korteste hårene sliter jeg å få lange siden de bare fliser seg oppover. Får ikke klippa de korteste hårene siden frisøren bare klipper de lengste helt nederst. Prøver å ha alt like langt igjen. Hva gjør dere andre med dette? Tenkte bare å skrive dette sånn at da vet du om man angrer seg. Anonymkode: 0af7a...1cf
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #5 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 21.51): Anonymkode: 27cc7...2ab De var ok, men ikke helt det jeg ser for meg. Skulle hatt noe enda mer oppklippt.... Anonymkode: bda30...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå