Gå til innhold

Hva er han interessert i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her er caset:

Jeg møtte en mann 29 år på Tinder der begge ikke var i modus for noe forhold. Flørtende tone gjennom uken på snap, han går lengst med å sende noen bilder av litt sexy kropp (ikke dickpick). Det var mye emojier mellom oss med flammer og hjerter. Vi fikk en veldig god kjemi på snap raskt med enormt mye til felles. Daten gikk kjempebra og endte med sex under første treff.

Mannen sender etter dette snap så og si en gang hver dag i over en uke, enten bilder av seg selv (ansikt) eller trivielle ting fra jobb eller ting han gjør på fritiden, enten det er å henge med gutta på pub, fotballkamper eller pusse morens platting. Først tenkte jeg det var bare til meg men ble plutselig usikker på om bildene er noe han sender til flere samtidig, så jeg sluttet å respondere for å se om hva som skjer. Så plutselig sender han i helgen en melding om hvordan det går med meg og jeg svarer at jeg har en tøff helg pga noe i familien. I dag sender han en melding som var direkte rettet mot meg med et fingerhjerte er han sier han bryr seg om meg. Siden har han fulgt meg opp hele dagen om det som har skjedd og forteller at han skal reise bort til helgen. Kanskje ikke sånne ting man vanligvis ikke deler med en som man bare vil ligge med.

Så her kommer mitt spørsmål.

Hvordan tolker dere hans interesse?

1) Fremdeles kun ute etter sex men spiller litt seriøs og omsorgsfull for å holde meg varm

2) Han er usikker på hva han er ute etter

3) Har plutselig blitt interessert i noe mer

4) Noe annet

Hva tror dere er greia her?

Liker han enormt godt selv og føler det er en helt spesiell magi der. Er nysingel etter mange år og skjønner ikke helt dette datingspillet.

Anonymkode: e8e0b...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan fort være både 1,2 & 3, men for å spare meg selv for forventninger og forhåpninger, så ville jeg antatt den første, og heller blitt positivt overrasket. 

Anonymkode: 10bd2...250

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glemte å nevne at han nå etter vår date har hatt to "guttahelger" som har gjort at vi ikke får treffes i helgene som passer best for oss begge. Så jeg vet ikke helt om han bygger opp litt for helgen etter der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZarahSweet

Om dere begge er «i ikke modus» for et forhold så er dere hovedsakelig FF som jeg ser det og ikke en dere prioriterer i hverdagen.

Så om du ikke er ute etter et forhold hvorfor bryr du deg om hva interesse han har for deg utover sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ZarahSweet skrev (4 timer siden):

Om dere begge er «i ikke modus» for et forhold så er dere hovedsakelig FF som jeg ser det og ikke en dere prioriterer i hverdagen.

Så om du ikke er ute etter et forhold hvorfor bryr du deg om hva interesse han har for deg utover sex?

Jeg bryr meg fordi jeg liker å være rundt han og vil se han mer enn bare den ene gangen, men ikke nødvendigvis gå inn i noe forhold. For meg er en FF en man kontakter ved behov, ikke en man snapper hver dag. Så derfor er jeg forvirret. Forvirret over hvor han egentlig vil (er jeg nå kun i friend zone, FF eller noe mer) og forvirret over at jeg føler noe spesielt rundt han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 0.03):

Glemte å nevne at han nå etter vår date har hatt to "guttahelger" som har gjort at vi ikke får treffes i helgene som passer best for oss begge. Så jeg vet ikke helt om han bygger opp litt for helgen etter der...

Tipper alle helger er guttahelger . 

Jeg holder en knapp på 1, og at han er veldig god på å holde deg varm.

Anonymkode: 2dbab...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt klart nr1. Han høres ikke akkurat ut som noe catch.

Anonymkode: 73041...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...