AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Skrevet 22. april 2024 Noen som har en god oppskrift på slik salat? Har spist det i baguetter, foccacia osv fra kafeer og lignende. Er veldig godt men har ikke prøvd å lage selv. Anonymkode: e0a9b...8db
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #2 Skrevet 22. april 2024 Har ikke mål,da jeg bare slumper selv... Jeg blander majones med litt rømme,og krydrer med karri,salt,pepper og paprikapulver. Så har jeg oppi revet grillkylling,finhakket løk,hakket paprika og mais. La stå en stund i kjøleskapet,og smak evt til med litt mer krydder ved servering. Du kan selvsagt variere med hvilke grønnsaker du har i. Purre og ananas er også godt,men ananasen gjør salaten litt bløt,så da bør den spises samme dag. (Er ihvertfall min erfaring) Anonymkode: 9f5de...8a5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #3 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har ikke mål,da jeg bare slumper selv... Jeg blander majones med litt rømme,og krydrer med karri,salt,pepper og paprikapulver. Så har jeg oppi revet grillkylling,finhakket løk,hakket paprika og mais. La stå en stund i kjøleskapet,og smak evt til med litt mer krydder ved servering. Du kan selvsagt variere med hvilke grønnsaker du har i. Purre og ananas er også godt,men ananasen gjør salaten litt bløt,så da bør den spises samme dag. (Er ihvertfall min erfaring) Anonymkode: 9f5de...8a5 Hvor lenge holder denne seg i kjøleskapet, hvis du ikke har i ananas? Anonymkode: 8bf30...0f9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #4 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor lenge holder denne seg i kjøleskapet, hvis du ikke har i ananas? Anonymkode: Har ikke prøvd mer enn to dager,men det gikk ihvertfall fint... Anonymkode: 9f5de...8a5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #5 Skrevet 23. april 2024 Tipper 3 dager går fint i kjøleskapet, så lenge ikke kyllingen brukes siste best før dato. Jeg liker å bruke revet grillkylling / evt kyllingfilet i biter, mais, finhakket paprika, litt finhakket chilli, finhakket rødløk og hvitløk, karri, røkt paprika krydder. Litt spisskummin kan også være godt i. Jeg bruker lett majones og rømme. Liker å la det stå et par timer i kjøleskapet så smakene får satt seg. Anonymkode: a85e4...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå