AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Skrevet 22. april 2024 Har du delt med kjæresten din det verste du har gjort? Hvis ikke, hvorfor? Anonymkode: e64a9...dfb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #2 Skrevet 22. april 2024 Ja.. han var mye tidligere ute, men jeg tok det som en tillitserklæring. Mtp hva jeg jobber med var det ganske modig å fortelle og han viste seg sårbar ovenfor meg. Jeg har også fortalt han min greie.. Anonymkode: 50633...a05
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #3 Skrevet 22. april 2024 Vet ikke om jeg har gjort noen ille ting verdt å fortelle om. Hva slags ting tenker du på? Anonymkode: dcf8d...539
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #4 Skrevet 23. april 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke om jeg har gjort noen ille ting verdt å fortelle om. Hva slags ting tenker du på? Anonymkode: dcf8d...539 Det kan jo være mye forskjellig som å skrive en mastergrad som er plagiat, stjele solbriller, selge dop, være så opptatt av noe annet at ungen din datt ned fra et sted og brakk armen, mobbet noen slik at de fikk trauma og slitet resten av livet, sparket noen i balla bare for egen underholdning.. . Kan være mye forskjellig. Anonymkode: e64a9...dfb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #5 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det kan jo være mye forskjellig som å skrive en mastergrad som er plagiat, stjele solbriller, selge dop, være så opptatt av noe annet at ungen din datt ned fra et sted og brakk armen, mobbet noen slik at de fikk trauma og slitet resten av livet, sparket noen i balla bare for egen underholdning.. . Kan være mye forskjellig. Anonymkode: e64a9...dfb Har aldri gjort noe sånt nei. Anonymkode: dcf8d...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå