Gå til innhold

Sier du ja eller nei til Snap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Venter med snap til vi har møttes eller pratet en del. Jeg bruker ikke snapchat for chatting, så der dør det meste ut etter kort tid. Pluss erfaring tilsier at de fleste som spør om snap tidlig bare er interessert i sexting. 

Anonymkode: 3f0ec...e4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Avskyr Snap, og landet på å bare slette kontoen og appen. Har opplevd å bli slettet på Tinder når jeg har sagt nei til å ta samtalen videre der.

Anonymkode: f4463...423

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sier ja hvis jeg har en god følelse angående mannen. 

Utvekslet snap med en fyr sist uke, og vi har sendt litt frem og tilbake. Ingen selfies, og han har heller ikke spurt om nudes (eller sendt nude selv), så det lover godt! 

Anonymkode: 97338...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/23/2024 at 8:09 AM, AnonymBruker said:

Men du gjør det jo riktig. Du går for raskt møte. Problemet er disse damene som skal sitte å chatte på Tinder i ukesvis for å se om det blir en gnist. Hallo? Er jo det mest idiotiske man kan gjøre. 

Anonymkode: 9c390...393

Det største problemet er jo at den "gnisten" man trodde man hadde ofte forsvinner det sekundet man møtes fordi det er 100 småting som ikke stemmer. Kroppsholdning/lukt, utstråling, stemme, hvordan de ter seg mot andre, hender, klær, ånde, manglende x-faktor etc. etc. Alt som ikke kan formidles på en annen måte enn å møtes. I tillegg må det stakkars mennesket konkurrere mot et bildet man har bygget seg opp i hodet som ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten.

Jeg har også en sperre mot å flørte med noen jeg ikke har møtt (for ikke å snakke om å utveksle seksuelle preferanser ol., som det virker som endel gjør). Da kan jeg jo fort virke uinteressant/sert selv om jeg som person er både flørtende og svært glad i sex om jeg vet at det er noen jeg liker.

Jeg kunne chatte lenge da jeg først startet med nettdating, men etter å ha gått på noen smeller gikk jeg over til å foreslå en rask kaffe så snart som mulig. Spart mye tid på det, og møtt mange hyggelige folk (svært få dårlige opplevelser, om enn noen snodige). Av og til er det full klaff, andre ganger så lurer jeg på hvor den kule fyren fra Tinder ble av, regner med det går begge veier 😄

Anonymkode: a392e...c76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri. Oftest har de som har spurt latt være å fortsette pga det. Tenker det er deres tap, og at de da heller ikke har hensikter som stemmer med mine. Good riddance!

Anonymkode: b0ab3...698

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...