Gå til innhold

Hodetelefon, helst trådløs og god til både musikk og gaming...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som tittelen sier.

Flott hvis det finnes en brukbar til under 2000. :)

Anonymkode: d035b...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags gaming? PC, Xbox eller PS5? Noen ganger er det forskjellige systemer som ikke snakker sammen. Og musikk, hva slags tjeneste? Telefon som kilde, platespiller med forsterker? iPhone uten 3,5mm kontakt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Som tittelen sier.

Flott hvis det finnes en brukbar til under 2000. :)

Det er over budsjettet ditt, men jeg anbefaler det alikevel til deg og alle andre som må lese. Audeze Maxwell er det beste jeg noensinne har eid og jeg har eid mye premium headset. Jeg anbefaler alle å kjøpe det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
newman01 skrev (1 time siden):

Hva slags gaming? PC, Xbox eller PS5? Noen ganger er det forskjellige systemer som ikke snakker sammen. Og musikk, hva slags tjeneste? Telefon som kilde, platespiller med forsterker? iPhone uten 3,5mm kontakt? 

Jeg tenkte egentlig bare noe man kan ha med på farten når vi reiser og er på skole og som da mest blir brukt til film, kanskje litt gaming og musikk.. Trenger ikke å være kjempefantastisk men bra nok og ikke slik at man sitter å irriterer seg over dårlig lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tenkte egentlig bare noe man kan ha med på farten når vi reiser og er på skole og som da mest blir brukt til film, kanskje litt gaming og musikk.. Trenger ikke å være kjempefantastisk men bra nok og ikke slik at man sitter å irriterer seg over dårlig lyd.

Men når du skriver «gaming» regner de fleste med konsoll eller pc, ikke mobilspill. Og mange forventer da mikrofon for online gaming. Og de færreste telefoner idag kommer med 3,5mm kontakt, så kabling utgår for de fleste på den måten. 
Har du en nyere tv kan de fleste tv’r koble til blåtann hodetelefoner. 
Skal du ha lyd på farten kan det være lurt å vurdere å ha ANC på dem. 
Sony 1000xm4 ligger litt over ditt budsjett, men de er noe av det bedre lydmessig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
newman01 skrev (37 minutter siden):

Men når du skriver «gaming» regner de fleste med konsoll eller pc, ikke mobilspill. Og mange forventer da mikrofon for online gaming. Og de færreste telefoner idag kommer med 3,5mm kontakt, så kabling utgår for de fleste på den måten. 
Har du en nyere tv kan de fleste tv’r koble til blåtann hodetelefoner. 
Skal du ha lyd på farten kan det være lurt å vurdere å ha ANC på dem. 
Sony 1000xm4 ligger litt over ditt budsjett, men de er noe av det bedre lydmessig

Gaming på farten blir mer at man kan prate litt men det trenger ikke å være kjempebra, det har vi hjemme men vi må ha noe som kan brukes på det meste og som er greit nok. Vi gamer helst bare på pc og har opplegg hjemme men det vil vi ikke dra med oss på tur så da går det i bærbart og trådløst. Vil bare ha noe som går til det meste, altså som man kan koble til pc og mobil når det trengs, mikrofon må man nesten ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Gaming på farten blir mer at man kan prate litt men det trenger ikke å være kjempebra, det har vi hjemme men vi må ha noe som kan brukes på det meste og som er greit nok. Vi gamer helst bare på pc og har opplegg hjemme men det vil vi ikke dra med oss på tur så da går det i bærbart og trådløst. Vil bare ha noe som går til det meste, altså som man kan koble til pc og mobil når det trengs, mikrofon må man nesten ha. 

Men hva er gaming på farten? Mobil, Nintendo Switch, Steam Deck? En Xbox med batteri, liten skjerm montert oppi et trillebår? 
Om det bare er mobil trenger du bare blåtann. Switch krever kabel siden den ikke kan koble opp til blåtannhodetelefoner (tror jeg). 
Jeg prøver ikke å være unødvendig vanskelig her, men jeg føler at kommunikasjonen ikke er helt optimal…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...