AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Del Skrevet 22. april 2024 Når dere har lang reisevei til familievernkontor, hvem betaler reise-utgifter? Møte var obligatorisk og ble ikke bestilt av meg. Anonymkode: c47f3...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 22. april 2024 #2 Del Skrevet 22. april 2024 Helfo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #3 Del Skrevet 22. april 2024 https://letmegooglethat.com/?q=familievernkontor+reiseutgifter Anonymkode: 1e82a...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #4 Del Skrevet 22. april 2024 Kometen skrev (8 minutter siden): Helfo. Nope. De sier nei. Anonymkode: c47f3...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Del Skrevet 22. april 2024 Søke nav evt? Eller så tror jeg det blir litt som om man skal på barnets fotballkamp, man må betale reiseveien selv. men ingen av de møtene er obligatoriske. Det heter seg at man må møte opp på meklingstimen feks, men du blir ikke fengslet for å bli hjemme. Man kan også ta timer hver for seg og over tlf/skjerm Anonymkode: 2e601...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #6 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Søke nav evt? Eller så tror jeg det blir litt som om man skal på barnets fotballkamp, man må betale reiseveien selv. men ingen av de møtene er obligatoriske. Det heter seg at man må møte opp på meklingstimen feks, men du blir ikke fengslet for å bli hjemme. Man kan også ta timer hver for seg og over tlf/skjerm Anonymkode: 2e601...f64 Det var det jeg spurte om, spurte også om å få flyttet timen til nærmeste fam.kontor, de mente dette går ikke og jeg måtte møte opp. Kjørte jo halve dagen med bil og flere bompasseringer. Anonymkode: c47f3...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 22. april 2024 #7 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Nope. De sier nei. Anonymkode: c47f3...049 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #8 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nope. De sier nei. Anonymkode: c47f3...049 Da tar Helfo feil, eller du har ikke gitt dem korrekte opplysninger om din situasjon. https://www.helsenorge.no/pasientreiser/om/reise-til-disse-behandlingene-dekkes/ «Reise til familievernkontor kan dekkes når innkalling eller oppmøte kan dokumenteres. » Men du må altså legge ut på forhånd og sende inn krav i etterkant, som ved alle andre pasientreiser - og får utbetalt en kilometergodtgjørelse etter gjeldende regler. Dvs du må bo langt nok unna osv Anonymkode: 1280b...657 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #9 Del Skrevet 22. april 2024 Herregud voks opp, ikke du som har bestilt.. Handler om unga dine Hvis ikke du vil ta ansvar så er det bare å droppe å møte. Anonymkode: 4dfb1...a64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #10 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Herregud voks opp, ikke du som har bestilt.. Handler om unga dine Hvis ikke du vil ta ansvar så er det bare å droppe å møte. Anonymkode: 4dfb1...a64 For et kommentar!!! Barn bor hos meg 100%, far betaler ikke en gang barnebidrag men bestiller timer slik at jeg må dra Norge rundt og du tillater deg å snakke sant?!? Gå legg deg du! Anonymkode: c47f3...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #11 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For et kommentar!!! Barn bor hos meg 100%, far betaler ikke en gang barnebidrag men bestiller timer slik at jeg må dra Norge rundt og du tillater deg å snakke sant?!? Gå legg deg du! Anonymkode: c47f3...049 Om der er et kontor der du bor, så kan de be om at du møter på ditt lokale kontor og far på sitt. Også tas møte over telefon. Det er fullt mulig å gjøre det på den måten. Har gjort det mange ganger. Anonymkode: debdc...132 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #12 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): For et kommentar!!! Barn bor hos meg 100%, far betaler ikke en gang barnebidrag men bestiller timer slik at jeg må dra Norge rundt og du tillater deg å snakke sant?!? Gå legg deg du! Anonymkode: c47f3...049 Men hvorfor gidder du å møte? Si at du er villig til å møte lokalt, hva kan konsekvensen egentlig bli? Ingen som vil det mot deg i en rettssak. Anonymkode: c4352...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #13 Del Skrevet 23. april 2024 Vil holde det mot deg skulle det være. Anonymkode: c4352...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #14 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): For et kommentar!!! Barn bor hos meg 100%, far betaler ikke en gang barnebidrag men bestiller timer slik at jeg må dra Norge rundt og du tillater deg å snakke sant?!? Gå legg deg du! Anonymkode: c47f3...049 Kjenner igjen en drittsekk far når man leser om han. Anonymkode: fb2d2...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #15 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): For et kommentar!!! Barn bor hos meg 100%, far betaler ikke en gang barnebidrag men bestiller timer slik at jeg må dra Norge rundt og du tillater deg å snakke sant?!? Gå legg deg du! Anonymkode: c47f3...049 Kan jo hende dere blir enige om bidrag og samvær på det møtet. Er vel på nav hele gjengen da siden du ikke har råd til bussbilett og han ikke kan betale bidrag Anonymkode: 4dfb1...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå