Gå til innhold

Hvor vanlig er det å få advarsler fra en moderator her på Kg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk det nylig og husker faktisk ikke at jeg har skrevet eller👍noe kontroversielt.

Anonymkode: e6071...82b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan be om innsyn i "mappen din" hvor alle regelbrudd skal stå, og innleggende det gjelder. 

tror ikke de tar vare på absolutt alle, men de som trigger skriftlig advarsel. Var i allefall slik før

Anonymkode: 62cfe...a4f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste har nok fått det. Det er nok litt ullent hva man får advarsler for, for reglene er ekstremt generelt utformet og gir moderatorene mye definisjonsmakt.

F.eks denne: "Innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med."

Dette er jo nesten en blankofullmakt som kan brukes når som helst, hvis man er ute etter å ta en bruker.

Nei, det beste er å ligge under radaren og kun diskutere bakeoppskrifter og favorittfilmer.

Anonymkode: 8b876...ef7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg fikk det nylig og husker faktisk ikke at jeg har skrevet eller👍noe kontroversielt.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste har nok fått det. Det er nok litt ullent hva man får advarsler for, for reglene er ekstremt generelt utformet og gir moderatorene mye definisjonsmakt.

F.eks denne: "Innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med."

Dette er jo nesten en blankofullmakt som kan brukes når som helst, hvis man er ute etter å ta en bruker.

Nei, det beste er å ligge under radaren og kun diskutere bakeoppskrifter og favorittfilmer.

Anonymkode: 8b876...ef7

Nei, jeg har aldri fått det og har uttalt meg ganske fritt.

Spurte hu ved siden av her, som er hakket vassere enn meg og hun har heller aldri fått det...

Anonymkode: 11b7c...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Jeg har vært her i mange år, og nærmer meg ti tusen innlegg. Aldri mottatt en eneste advarsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her

Jeg skriver både under nicknavnet mitt og som anonym, og er nok litt tøffere i trynet når jeg er anonym, men jeg er aldri slem eller hånlig.

Jeg leser ofte innlegg der moderator virkelig burde grepet inn men ikke gjør det, og andre innlegg hvor de ikke tillater noe som helst nesten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...