Gå til innhold

Taliban utlover skuddpremie på nordmenn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En høytstående representant for Taliban kunngjorde onsdag at geriljaen vil gi 100 kilo gull til den som dreper personen som er ansvarlig for karikaturene av profeten Muhammed.

Det melder det afghanske nyhetsbyrået Afghan Islamic Press.

- Drep norske soldater

Ifølge Taliban-kommandanten, mulla Dadullah, vil drap på norske, danske og tyske soldater i Afghanistan belønnes med fem kilo gull.

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article555031.ece

Hva sier dere folkens? :overrasket::overrasket::overrasket:

Galere enn hitler..

Endret av Utenriksmedister
Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg gir en krone til alle som får en talibaner til å ta til fornuft.

Skrevet (endret)

Her blir det garantert mye farlige situasjoner

Endret av Utenriksmedister
Skrevet

typen min reiser ned i mars... :grine::grine::grine:

Dumme dumme folk!! :sur:

Skrevet

Hvem er det som sponser disse talibantullingene? Det er jo ikke småtteri av verdier som ligger i de "skuddpremiene" de operere med.

Måtte de ( og de som sympatiserer med sånne) brenne i h......... hele gjengen :sinna:

Skrevet

Det blir nok ganske mye vanskeligere å gjøre jobben sin der for disse soldatene, bevegelsesfriheten må jo bli begrenset. Lurer på om NATO svarer med å bytte ut disse soldatene med soldater av andre nasjonaliteter?

Skrevet

At talibanere sier fred være med ham hver gang de referer til muhammed er like omtrentelig som at norge er med i "operation enduring freedom".

Skrevet
Hvem er det som sponser disse talibantullingene? Det er jo ikke småtteri av verdier som ligger i de "skuddpremiene" de operere med.

Måtte de ( og de som sympatiserer med sånne) brenne  i h.........  hele  gjengen  :sinna:

VI har vel vært med å finansiert desse skuddpremiene..

Skrevet (endret)

Fordommene mine er 1000doblet etter dette, jeg blir STERKT provosert.

Veldig fine spørsmål til en muslimsk journalist ( http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...4969.ece#qlist) :

- 1.Mener du at norske kristne skal ha rett til å sensurere tekst og tegninger i muslimske aviser ?

2.Mener du at muslimer ska ha rett til å sensurere tekst og bilder i norske aviser.

3.Hva er viktigst for muslimer, tegninger av en profet, eller menneskers liv og helse ?

4.Er kvinner og menn respektert som likeverdige mennesker i islamske land ?

5.Hvis svaret er nei, da er det min mening at muslimer bør forandre fokus fullstendig. Enig ?

6.Er du ening i at religion, og særlig islam, er et egnet middel til å undertrykke en milliard mennesker i en stor del av verden i dag ?

Endret av Remyline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...