AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Skrevet 22. april 2024 Noen som har opplevd at det ble helt stille med modningsrier når slimproppen gikk? Babyen er aktiv altså. Anonymkode: a6392...c8b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #2 Skrevet 22. april 2024 Hos meg gikk slimproppen uke 37 med første. Ble igangsatt uke 42+0 Med andre gikk slimproppen uke 35 og jeg fødte uke 41+ Når slimproppen går har ingenting å si for når man føder Anonymkode: 4e63a...c05
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #3 Skrevet 22. april 2024 Modningsrier er jo det, modningsrier. De kommer og går, forskjellen på ekte rier, som aldri igjen forsvinner, før baby er ute da så klart. Aldri tenkt over det ang når slimproppen gikk. Men jeg gikk med av og på modningsrier i flere uker med de to yngste. Det var heftig, og jordmødrene klødde seg i hode når de intense riene bare forduftet helt, gang på gang på gang. Så ganske vanlig at de bare stopper opp plutselig. Anonymkode: a2078...464
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #4 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Modningsrier er jo det, modningsrier. De kommer og går, forskjellen på ekte rier, som aldri igjen forsvinner, før baby er ute da så klart. Aldri tenkt over det ang når slimproppen gikk. Men jeg gikk med av og på modningsrier i flere uker med de to yngste. Det var heftig, og jordmødrene klødde seg i hode når de intense riene bare forduftet helt, gang på gang på gang. Så ganske vanlig at de bare stopper opp plutselig. Anonymkode: a2078...464 Vanlig at det stopper opp ja. Men har hatt av og på med modningsrier i 2 uker nå. Men de har kommet hver ettermiddag/kveld og gitt seg ved midnatt. Men etter slimproppen gikk har jeg ikke hatt en eneste murring eller "rie". Anonymkode: a6392...c8b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos meg gikk slimproppen uke 37 med første. Ble igangsatt uke 42+0 Med andre gikk slimproppen uke 35 og jeg fødte uke 41+ Når slimproppen går har ingenting å si for når man føder Anonymkode: 4e63a...c05 Spørr ikke om modningsrier I seg selv eller slimproppen. Har født 2 ganger uten at det har startet etter den har gått Men det jeg spørr om er om noen har opplevd at de stopper 100% opp ved at slimproppen har gått når jeg hat hatt modningsrier hver dag i 2 uker og slimproppen gikk for 2 dager siden og ikke en eneste "rie" eller murring. Anonymkode: a6392...c8b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #6 Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 21.12): Spørr ikke om modningsrier I seg selv eller slimproppen. Har født 2 ganger uten at det har startet etter den har gått Men det jeg spørr om er om noen har opplevd at de stopper 100% opp ved at slimproppen har gått når jeg hat hatt modningsrier hver dag i 2 uker og slimproppen gikk for 2 dager siden og ikke en eneste "rie" eller murring. Anonymkode: a6392...c8b Ja, opplevd det. Så satte fødselen igang på ordentlig 10 dager på overtid. Slapp akkurat igangsettelse. Tok seg en meget god pause et par uker mellom modningsrier/slimpropp og fødsel der alt var stille og rolig, skulle ikke tro noe skulle skje noen gang. Jeg leverte eldste i bhg hver morgen og alle var like overrasket over å se meg hver morgen 😛 Alle spurte om tegn til at lillesøster kom snart, men nei, fantes knapt en kynner der jeg trasket rundt som en elefant i uke 42... Så ja, fødsler er ulike, la nå bare kroppen holde på og ikke tenk så mye på det. Det blir som det blir osv. Anonymkode: 2dfd6...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå