Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg starta opp med Fontex for depresjon for 3  1/2 uke siden.  Jeg  lurer på om jeg kanskje må øke dosen noe for å få bedre virkning. Noen som har erfaringer? Hvor mye tar dere som går på Fontex for depresjon? Og hvor lang tid tar det før man merker virkning? Setter pris på tilbakemeldinger ❤️

Endret av Seroxat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du spørre om på Doktoronline - det er mye strengere regler her mht doser etc.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar 40 mg fluoxetine daglig. 
Tok sikker 7-8 uker før jeg ble litt roligere

Anonymkode: 98302...794

Skrevet
isw skrev (44 minutter siden):

Dette må du spørre om på Doktoronline - det er mye strengere regler her mht doser etc.

Ok. Det er greit. Takk for tilbakemelding! 

Skrevet
Seroxat skrev (Akkurat nå):

Ok. Det er greit. Takk for tilbakemelding! 

Sa bare fra fordi jeg tror tråden din blir stengt eller sensurert 😊

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tar 40 mg fluoxetine daglig. 
Tok sikker 7-8 uker før jeg ble litt roligere

Anonymkode: 98302...794

Jeg forstår. Tar du Fontex for depresjon du også? Det tok såpass lang tid ja. Da må jeg mest sannsynlig vente en stund før jeg opplever noe virkning Takk for at du deler ❤️

Endret av Seroxat
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke fått noen opptrappingsplan av legen? Om du ikke har det, må du ta kontakt med den som har satt deg på Fontex. 

Anonymkode: 1c085...ef0

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...