Gå til innhold

Skal male hele huset innvendig... seriøst firma?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du stolt på en firma som har hengt opp plakat på offentlige tavler på sentre + div at de hjelper deg med maling?

Jeg skal pusse opp ett gammelt hus og tenker å male hele huset. Jeg har underøskt ang forskjellige firmaer som kan hjelpe meg. Min bekjent venn, sier at han brukte ett firma som var veldig flinke. Og, ja han har fått det fint.

Men, dette firma har reklame på en litt gammeldags måte :) Nemlig vanlige papir plakater. Er ikke dette litt useriøst?

De har nettside og er på sosiale medier osv, men liksom plakat på sentre? Hadde du stolt på en slik firma... selv om min venn sier at de er veldig flinke.

Anonymkode: 12b0a...ed5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk at firmaet eksisterer i Brønnøysundregisteret, betaler mva osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke tilstedeværelse på sosiale medier, nettsider, Finn og sånt er noen garanti for seriøsitet, hvis det er det du tror. Et firma som kun annonserer med plakater og oppslag er kanskje av den gode gamle skolen hvor selve håndverket og kvaliteten på det er viktigere enn tilstedeværelsen på elektroniske plattformer.

Om du leter etter en seriøs håndverker, ville jeg kanskje spurt om anbefalinger i byggevareforretninger. De har ofte god kontakt med håndverkere som de kan anbefale.

Anonymkode: 95ac9...ad7

AnonymBruker
Skrevet
Just now, newman01 said:

Sjekk at firmaet eksisterer i Brønnøysundregisteret, betaler mva osv. 

De er registrert i både Brønnøysund reg og mva.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De er registrert i både Brønnøysund reg og mva.

Du sier din venn/bekjente har brukt dem. Be hen om å få se utført arbeide. Det er ikke sikkert dere har sammenfallende definisjon av «godt arbeid». Jeg har nemlig sett mye dårlig maling av innvendige vegger som folk har vært strålende fornøyd med, fordi deres eneste krav tilsynelatende er at hele veggen er dekket med maling. Intet er sparklet, hjørner og lister er stygge, men veggen er - unektelig - malt.

Anonymkode: 60b8c...852

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...