AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Skrevet 22. april 2024 Mange grunner som gjør at jeg har fått tilbud om det men er så usikker på om det er det rette å gjøre. Har lest så mye om negative ting i ettertid som kan skje. Fremfall/nedfall av organer i ettertid bl.a. Er allerede operert før blærefremfall etter fødsel og redd for at det skal skje igjen. Noen som vil dele erfaringer om temaet? Anonymkode: 31d83...4a6
Forvirret23 Skrevet 22. april 2024 #2 Skrevet 22. april 2024 Aldri angret en dag, verdens beste avgjørelse og livet er ti ganger bedre. Har ingen komplikasjoner, kun positivt virkning. Og et stort pluss kan ikke få livmor kreft. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #3 Skrevet 22. april 2024 Forvirret23 skrev (5 timer siden): Aldri angret en dag, verdens beste avgjørelse og livet er ti ganger bedre. Har ingen komplikasjoner, kun positivt virkning. Og et stort pluss kan ikke få livmor kreft. Så bra! ❤️ Anonymkode: 31d83...4a6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #4 Skrevet 22. april 2024 Forvirret23 skrev (5 timer siden): Aldri angret en dag, verdens beste avgjørelse og livet er ti ganger bedre. Har ingen komplikasjoner, kun positivt virkning. Og et stort pluss kan ikke få livmor kreft. Har du fått problemer senere? Som hetetokter, smerter i leddene o.l? Anonymkode: 6f915...c6f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Skrevet 22. april 2024 Hetetokter og smerter i ledd kan du få selv om en har det. Jeg sliter med det Ønsker egentlig å fjerne hele driften nedi der, men har fått avslag 1 gang, og har ikke turt å ta det opp igjen etter det Anonymkode: ee1ce...ac0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #6 Skrevet 22. april 2024 jeg fjernet etter å ha utsatt i 4 år, skulle ikke ventet de 4 årene sett i etterkant. beste jeg har gjort er å bli kvitt driten, slippe blødninger og smerter, og slippe risikoen for kreft i livmor eller livmorhals. Kjør på sier jeg. Anonymkode: 8b85f...246
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #7 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hetetokter og smerter i ledd kan du få selv om en har det. Jeg sliter med det Ønsker egentlig å fjerne hele driften nedi der, men har fått avslag 1 gang, og har ikke turt å ta det opp igjen etter det Anonymkode: ee1ce...ac0 Hvorfor fikk du avslag? Anonymkode: 31d83...4a6
Naos Skrevet 22. april 2024 #8 Skrevet 22. april 2024 Fikk et nytt liv etter hysterektomi 🥰 Rosemaler ikke, men sånn var det for meg.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #9 Skrevet 22. april 2024 Naos skrev (11 minutter siden): Fikk et nytt liv etter hysterektomi 🥰 Rosemaler ikke, men sånn var det for meg. Ingen plager i ettertid? Anonymkode: 31d83...4a6
Forvirret23 Skrevet 22. april 2024 #10 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du fått problemer senere? Som hetetokter, smerter i leddene o.l? Anonymkode: 6f915...c6f Nei, man kommer ikke tidligere i overgangsalderen når man beholder eggstokkene. Så det har jeg gjort, kun fjernet eggledere og livmor. Kroppen min er faktisk friskere da jeg har mye mindre smerter og får mer overskudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå