Gå til innhold

Tror mannen tenner på noen på jobb, hvordan tenke om dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i 40-årene, ble sammen for et par år siden, har et fint forhold, tilsynelatende lik sexlyst, 3-8 ganger samleie i uken, alt etter hvor ofte vi treffes.

Han er alltid klar for sex virker det som, men er i varierende grad hard, og kan bli slapp under akten av og til. 

Det har oppstått et mønster der han fremstår ekstra kåt, hard, giret på sex rett etter jobbsammenkomster der de møtes på tvers av avdelingene. 

De deltar på helgeseminarer, fagdager, workshops, trener fast dag i uken på tvers av kontorlokasjoner. 

Umiddelbart etter han kommer hjem fra noe slikt vil han ha sex. Han er uten unntak knallhard og fremstår veldig tent og kåt. Det skjedde igjen i helgen, jeg hentet han på bussen etter dette helgeseminaret, vi har ikke en gang kommet inn døren før han vil ha sex. Jeg er selvfølgelig kåt fordi jeg har savnet han, og har lyst på sex jeg også. Men så slo det meg at dette skjer hver gang de har hatt noe på tvers av avdelingene. Og da er det mest sannsynlig ikke meg han er kåt på. Følte meg nesten litt brukt der jeg lå, og fikk ikke til å komme slik jeg vanligvis gjør. Sexen var i utgangspunktet veldig deilig, for han var jo kjempekåt, giret, aktiv, steinhard, fikk en kraftig orgasme da jeg sugde han. 

Men det føltes bare litt feil allikevel...

Hva tenker dere?  Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: af54d...950

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Men så slo det meg at dette skjer hver gang de har hatt noe på tvers av avdelingene. Og da er det mest sannsynlig ikke meg han er kåt på.

Dette ga jo ikke mening?
Hvis han kommer hjem kåt og har sex med deg, er det jo nettopp deg han har savnet og er kåt på?
Og hvis du også er kåt og klar, må det jo være perfekt?

Han skulle nok latt deg komme, men det kan jo hende han ble ekstra ivrig, siden det var en stund siden sist?

Ser ikke helt problemet her...

M50 

Anonymkode: 03733...a52

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette ga jo ikke mening?
Hvis han kommer hjem kåt og har sex med deg, er det jo nettopp deg han har savnet og er kåt på?
Og hvis du også er kåt og klar, må det jo være perfekt?

Han skulle nok latt deg komme, men det kan jo hende han ble ekstra ivrig, siden det var en stund siden sist?

Ser ikke helt problemet her...

M50 

"Problemet" er vel at han kun er så kåt, hard og giret etter jobbopplegg som involverer andre avdelinger i konsernet. 

Han er ikke slik hvis det går noen dager mellom hver gang vi sees, han er ikke slik om jeg pynter meg, han er ikke slik når han er uthvilt osv. 

Han er slik kun etter disse jobbgreiene. 2+2 er som regel 4, da er det nok ikke jeg som gjør han så kåt. Men noen han treffer fra en annen avdeling.

Han har alltid fokus på at jeg skal komme først. Nå klarte jeg ikke å komme, første gang det har skjedd med han. Grunnen var nok det mentale, at jeg kjente det ikke var jeg som kåtet han opp, men en annen kvinne han hadde tilbragt helgen med. Det ga meg en vond følelse.

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva om det er jobb i seg selv fyren blir kåt av, eller kokainen de sniffer? 

Den dagen du koblet dette til en annen kvinne, blir en merkedag i forholdet ditt. Det var begynnelsen på slutten. 

Anonymkode: a4deb...294

• Liker 2
Gjest Lars1009
Skrevet

3-8 ganger i uka i 40-årene? Yeah right...

AnonymBruker
Skrevet
Lars1009 skrev (1 time siden):

Ja, gjerne daglig når vi bor under samme tak i ferier.. i helger blir det 1-3 runder per dag. Vi matcher tilsynelatende seksuelt og har hatt et fint samliv hittil.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva om det er jobb i seg selv fyren blir kåt av, eller kokainen de sniffer? 

Den dagen du koblet dette til en annen kvinne, blir en merkedag i forholdet ditt. Det var begynnelsen på slutten. 

Anonymkode: a4deb...294

Skjønte ikke helt, men antar dette var tull. 

Om det er begynnelsen på slutten vet jeg ikke. Kanskje?

Ts

Skrevet

Her ser du spøkelser på høylys dag. Hvem bryr seg om han eventuelt har hisset seg opp av å se på ei inspurerende rumpe til ei på jobb? Det er deg han drar hjem for å høvle over. 

Når det gjelder at han blir halvkram av og til er det nok mer koblet til hormoner enn tenning. Testosteronet er på nedtur. Hos noen kan det påvirke ereksjonen.

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Ebbeliten skrev (6 minutter siden):

Her ser du spøkelser på høylys dag. Hvem bryr seg om han eventuelt har hisset seg opp av å se på ei inspurerende rumpe til ei på jobb? Det er deg han drar hjem for å høvle over. 

Når det gjelder at han blir halvkram av og til er det nok mer koblet til hormoner enn tenning. Testosteronet er på nedtur. Hos noen kan det påvirke ereksjonen.

Tror det som plager meg er at det mest sannsynlig er den samme jenten/kvinna hver gang. Han er ikke slik etter en vanlig dag på jobb, eller etter noe sosialt med hans avdeling. Det er når flere kontorer møtes. Det skjer 4-5 ganger i året.

Tenker at han kanskje er litt betatt, eller kanskje de flørter. Eller kanskje de har hatt en greie tidligere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er slik kun etter disse jobbgreiene. 2+2 er som regel 4, da er det nok ikke jeg som gjør han så kåt. Men noen han treffer fra en annen avdeling.

Hvis han hadde vært uinteressert og ikke kåt på deg etter å ha vært borte, hadde jeg kanskje blitt bekymret.
Men jeg kan ikke se at det motsatte kan være noe problem.

Uansett:
Tenker du at mannens kåthet blir ladet opp av å være seminar med en fin kollega og deretter tar han det ut på deg hjemme? Det er i hvert fall ikke sånn min lyst fungerer. 

Og hadde det vært sånn, er det jo supert at han ikke er utro, og du får nyte godt av det?

M50

• Liker 1
Skrevet (endret)
Lars1009 skrev (1 time siden):

Kjempelett! Aldri mindre enn åtte, oftest mer. Hilsen mann som er eldre enn dette. 

Endret av Topper og daler
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg veldig godt, TS. Hadde nok følt det var ubehagelig selv.
Jeg vet ikke om det er mulig å gjøre så mye med. Det vil jo kanskje alltids i løpet av et liv være andre man får et godt øye til, og det er jo bra at han kommer hjem til deg.
Du kan kanskje snakke med ham om det, og si at du ikke ønsker å være med ham de gangene det er tilfellet at han egt er lysten på denne kollegaen? Og er det du som faktisk har misforstått, så er det jo lurt å få misforståelsen ut av verden?

Anonymkode: 74603...a6a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner deg veldig godt, TS. Hadde nok følt det var ubehagelig selv.
Jeg vet ikke om det er mulig å gjøre så mye med. Det vil jo kanskje alltids i løpet av et liv være andre man får et godt øye til, og det er jo bra at han kommer hjem til deg.
Du kan kanskje snakke med ham om det, og si at du ikke ønsker å være med ham de gangene det er tilfellet at han egt er lysten på denne kollegaen? Og er det du som faktisk har misforstått, så er det jo lurt å få misforståelsen ut av verden?

Har veid litt for og imot å ta det opp, og har vel egentlig før denne helgen slått meg til ro med at jeg er skrullete og at dette burde jeg bare la ligge.

Men, så stod vi der i går. Mannen er jo dritkjekk, og vi hadde ikke sett hverandre på et par dager, jeg hadde selvfølgelig lyst på han. Det var deilig det, helt til han trengte inn i meg og jeg virkelig kjente hvor annerledes han var enn vanlig, og at det virkelig ikke er første gang. Heller at de eneste gangene er etter fellesopplegg med de andre kontorene. 

Så der lå jeg, kjempekåt på han og full i sommerfugler.  Og der lå han, med øynene igjen og godt mulig dritkåt på en eller annen. 

Tanken og følelsen det ga meg var sårende. Jeg klarte ikke nyte det, og ikke var det mulig å få orgasme heller.

Ser ikke for meg der skal komme noe godt ut av å ta det opp heller? Jeg spør, han svarer nei, selvfølgelig ikke, så blir det bare verre. 

Eller jeg spør, han svarer ja, tenner noe sykt på linda på kundeservice som jeg lå med et par ganger før vi møttes. Har egentlig lyst å knulle henne, men jeg er ikke den utro typen, så jeg kommer heller hjem og knuller deg og later som det er henne.

Hadde vel ikke funket så bra det svaret heller 🙈

Nei, vet ikke.... fikk en ugrei følelse i alle fall..

Ts

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
Ebbeliten skrev (45 minutter siden):

Er det like greit å bli inspirert (dødskåt) om det er samme kvinnen hver gang som tenner han?

Er ikke det et slags utroskap da? Om det er den samme over lang tid?

AnonymBruker
Skrevet
Lars1009 skrev (2 timer siden):

Hehe, hva er det du ser for deg at folk i 40 årene kan klare å prestere? Du bør ikke tro at de som har fullstendig krasjet sitt sexliv og legger ut innlegg om det, eller dem som ikke er særlig interessert i sex, representerer samtlige i 40 + alder. 😉

40 årene betyr for mange av oss at barna er blitt så store at man har mer tid og krefter til mye man kanskje periodisk ikke hadde like mye energi til i de travle 20-30- årene.

3- 6 ganger i uka er ikke uvanlig her. Vi er 49 og 52, og har levd sammen over 20 år. 3 ganger i uka er minimum nå. (Men var ofte maks hva vi orket da barna var mindre.)

TS, dette kommer jo an på din innstilling. Hvordan du takler det at det er temmelig vanlig å tenne på andre, selv om man elsker en person. Antar du takler den tanken relativt dårlig, siden du lager deg en slik forestilling på svakt grunnlag, men det er også mulig å anse slikt som positivt. Jeg som høster godene av at min mann får tenning og inspirasjon, tenker jeg, og har absolutt ikke noe mot at han tenner på andre kvinner. Det er meg han elsker, og også meg som får godene ved at han blir inspirert. Han er absolutt klar over at det er meg han har sex med selv om han har hentet inspirasjon fra å se en flott kvinne, og dette truer meg på ingen måte. Det vi har sammen er betydelig mer enn bare tenning. 

Anonymkode: c9329...8e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Eller jeg spør, han svarer ja, tenner noe sykt på linda på kundeservice som jeg lå med et par ganger før vi møttes. Har egentlig lyst å knulle henne, men jeg er ikke den utro typen, så jeg kommer heller hjem og knuller deg og later som det er henne.

Mener du at han heller skulle knulla henne da?

Anonymkode: d4658...96d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Har veid litt for og imot å ta det opp, og har vel egentlig før denne helgen slått meg til ro med at jeg er skrullete og at dette burde jeg bare la ligge.

Men, så stod vi der i går. Mannen er jo dritkjekk, og vi hadde ikke sett hverandre på et par dager, jeg hadde selvfølgelig lyst på han. Det var deilig det, helt til han trengte inn i meg og jeg virkelig kjente hvor annerledes han var enn vanlig, og at det virkelig ikke er første gang. Heller at de eneste gangene er etter fellesopplegg med de andre kontorene. 

Så der lå jeg, kjempekåt på han og full i sommerfugler.  Og der lå han, med øynene igjen og godt mulig dritkåt på en eller annen. 

Tanken og følelsen det ga meg var sårende. Jeg klarte ikke nyte det, og ikke var det mulig å få orgasme heller.

Ser ikke for meg der skal komme noe godt ut av å ta det opp heller? Jeg spør, han svarer nei, selvfølgelig ikke, så blir det bare verre. 

Hadde vel ikke funket så bra det svaret heller 🙈

Nei, vet ikke.... fikk en ugrei følelse i alle fall..

Ts

Uff, så kjedelig. Jeg skjønner at det kanskje ikke kommer så mye godt ut av å si noe, men når det samtidig påvirker deg dit hen at du ikke klarer å nyte å være sammen med ham, så føler jeg at noe kanskje burde blitt adressert. Jeg hadde også fått en ugrei følelse...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mener du at han heller skulle knulla henne da?

Anonymkode: d4658...96d

Nei, det er ikke det TS mener. Troll.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Problemet" er vel at han kun er så kåt, hard og giret etter jobbopplegg som involverer andre avdelinger i konsernet. 

Han er ikke slik hvis det går noen dager mellom hver gang vi sees, han er ikke slik om jeg pynter meg, han er ikke slik når han er uthvilt osv. 

Han har alltid fokus på at jeg skal komme først. Nå klarte jeg ikke å komme, første gang det har skjedd med han. Grunnen var nok det mentale, at jeg kjente det ikke var jeg som kåtet han opp, men en annen kvinne han hadde tilbragt helgen med. Det ga meg en vond følelse.

Ts

Kan det være at han begynner å savne deg når han er borte? 

Sånn generelt så vær glad han ligger med deg. Hadde jo vært verre Hvis han kom hjem etter å ha ligget med andre og ikke hadde lyst å se på deg en gang...

Anonymkode: 0bc00...421

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan det være at han begynner å savne deg når han er borte? 

Sånn generelt så vær glad han ligger med deg. Hadde jo vært verre Hvis han kom hjem etter å ha ligget med andre og ikke hadde lyst å se på deg en gang...

Det var jo en veldig koselig vinkling, at han savner meg. Det sier han at han gjør, men det kan også gå 4-5 dager andre ganger der vi ikke ser hverandre, og selvfølgelig har vi sex når vi møtes. Men det er på langt nær denne kåtskapen han viser etter jobbgreier med de andre kontorene. Det er rett og slett en helt annen tilstand på penisen hans. Som at han er sprengkåt og ikke kan vente ett sekund til med å ha seg.

Sånn er han aldri ovenfor meg ellers.

Bare så det er sagt, jeg tror ikke han er fysisk utro, stoler helt og holdent på han der.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det var jo en veldig koselig vinkling, at han savner meg. Det sier han at han gjør, men det kan også gå 4-5 dager andre ganger der vi ikke ser hverandre, og selvfølgelig har vi sex når vi møtes. Men det er på langt nær denne kåtskapen han viser etter jobbgreier med de andre kontorene. Det er rett og slett en helt annen tilstand på penisen hans. Som at han er sprengkåt og ikke kan vente ett sekund til med å ha seg.

Sånn er han aldri ovenfor meg ellers.

Bare så det er sagt, jeg tror ikke han er fysisk utro, stoler helt og holdent på han der.

Ts

Jeg vet ikke jeg, Kanskje han blir lei all din overtenking i hverdagen og litt fri fra deg påvirker ham bra 😅 

Ellers så er det jo mulig du har rett. Men hva skal du gjøre da? Gå fra ham pga han fantaserer om noen andre? Har du aldri gjort det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...