Amalie678 Skrevet 22. april 2024 #1 Skrevet 22. april 2024 Hei! Har nylig kjøpt bolig, men venter på svar fra evnt mennesker som har forkjøpsrett. Har selv et boligbygg medlemsskap. Kan jeg selv melde forkjøp på bolig jeg selv har kjøpt? Slik at jeg «slår» en annen som har mindre annsinitet? Har leeenge vært på leting etter bolig og hadde vært utrolig kjipt hvis den ble tatt på forkjøp nå…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #2 Skrevet 22. april 2024 Er boligen du har kjøpt forbindet med det boligbygg medlemskapet du har da? Anonymkode: 5d719...c3b
Amalie678 Skrevet 22. april 2024 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2024 Nei, har et annet medlemsskap, men de har et storbybolig samarbeid
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #4 Skrevet 22. april 2024 Din ansiennitet er allerede lagt inn. Det er din de må slå. Anonymkode: 928cf...f03
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Skrevet 22. april 2024 Med storbysamarbeid så stiller du vel i andre rekke, dvs de som er direkte medlemmer kommer foran i køen. Det kan kanskje være litt ulikt fra borettslag til borettslag hvem som har førsteretten. Men din ansiennitet fra kjøpsdato er likevel allerede der. Eller, hvor tenker du at du får ansienniteten fra eller hvilken ansiennitet de må slå for å ta leiligheten fra deg? Anonymkode: 928cf...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå