AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Skrevet 22. april 2024 Heisann, trenger litt råd.. jeg har chattet litt med en fyr på Tinder som er en del år eldre enn meg.. har ikke vært store greiene men vi har utvekslet snap. så snakket jeg med en venninne av meg som ikke har datet på ekstremt mange år til å få seg Tinder, hun er en del eldre enn meg hun og. Jeg spurte henne hvordan det gikk og hun sa hun har pratet litt med en hyggelig fyr og det viste seg at dette var fyren jeg har chattet litt med.. skjønte det i etterkant da hun sendte meg bilde. jeg sa ikke noe der og da for ble redd for at hun skulle bli skremt bort fra hele Tinder greia.. dette er noe som er bra for henne! Splrsmålet er hvordan skal jeg gå frem. Jeg dropper gjerne denne fyren umiddelbart for henne og har jo ikke kontaktet ham siden. Men om de faktisk blir et par må jeg jo til slutt treffe ham😅 så hvordan trekke meg unna uten å bare ghoste og hva/hvor mye bør jeg si til min venninne?😬 vil bare at dette skal funke for henne egentlig! Noen tips og råd? Anonymkode: afb5e...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #2 Skrevet 22. april 2024 Ouch… ingen gode tips.. Anonymkode: afb5e...9d6
exictence Skrevet 22. april 2024 #3 Skrevet 22. april 2024 (endret) Dette er egentlig ikke et problem. Du og tindermannen har jo ikke møttes en gang. Ikke har dere skrevet så intenst med hverandre heller. Det er jo ikke noe rart i det at samme person snakker med flere folk der inne. Det er jo derfor man er der inne. Først når man skriver ofte sammen og ringer, evt møtes og det er noe gnist, så trekker man seg fra de andre selvfølgelig. Hvis det blir noe mellom dem, er det ikke noe rart i at dere to har skrevet litt sammen først. Bare til å hilse greit og si at det var hyggelig at dere har blir et match. Endret 22. april 2024 av exictence 8 1
anon01 Skrevet 22. april 2024 #4 Skrevet 22. april 2024 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Splrsmålet er hvordan skal jeg gå frem. Jeg dropper gjerne denne fyren umiddelbart for henne og har jo ikke kontaktet ham siden. Men om de faktisk blir et par må jeg jo til slutt treffe ham😅 så hvordan trekke meg unna uten å bare ghoste og hva/hvor mye bør jeg si til min venninne?😬 Jeg tenker at du krisemaksimerer dette litt, og overtenker det hele. Du legger mer tanker i det enn nødvendig mener jeg. Om denne fyren ikke er noe spesielt, så hvorfor bruker du så mye tankekraft på hvis om atte, dersom atte, han og venninna di blir noe? Det er veldig normalt å snakke med mange på tinder, og om dere er i samme området, er det vel ikke utenkelig å snakke med samme fyr? 1. Om du ikke var noe spesielt gira på fyren, bare dropp han? 2. OM de skulle en gang i fremtiden, kanskje muligens bli ett par, og så? Du vet jo ikke om denne fyren skriver med 1000 kvinnfolk om dagen, eller om han vil i det hele tatt huske eller bemerke "OMG DET ER HUN SOM SLETTET MEG PÅ SNAP!!!!" Om det worst fucking case blir slik; så bare vær ærlig eller flås det bort med "Haha, ja vi skrev vel 4 setninger til hverandre en gang på tinder, ingen big deal at all". 3. OM det skulle bli en date eller tre for venninnen din med denne fyren, og hun begynner å prate masse OM han til deg, så får du si "Haha, vet du, ser at han og jeg matchet en gang for lenge siden" eller bare la det være. Endret 22. april 2024 av anon01 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Skrevet 22. april 2024 Ta en dobbeldate. Oppdater oss. Anonymkode: d5350...f07 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #6 Skrevet 22. april 2024 Vi menn sviper på nesten alle damer. Så velger damene mannen.. Dette må dere bli enige om. Dersom han ender opp med den minst deilige, og det blir ett par. Lykke til. Haha. Eller. Dra på trippeldate, finn ut den rette. Det hadde vært interessant. Full transparens. Kjemp om han. Eller la han kjempe om dere! Jeg hadde ei jeg datet litt, og venninden hennes hadde jeg og matchet med. Så mens vi datet så sendte hun andre tinder vennen meldinger for å teste min lojalitet. Bare chattet om vær og vind, men hun jeg datet droppet meg da jeg snakket med venninden (som ikke var min type). Sånn gikk den vakre daten bort. Ja jeg burde holdt henne eksklusivt, men vi var ikke eksklusive. Teit. Bra dame forsvant i tinder dating. Anonymkode: 62dd5...747 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #7 Skrevet 22. april 2024 anon01 skrev (3 minutter siden): Jeg tenker at du krisemaksimerer dette litt, og overtenker det hele. Du legger mer tanker i det enn nødvendig mener jeg. Om denne fyren ikke er noe spesielt, så hvorfor bruker du så mye tankekraft på hvis om atte, dersom atte, han og venninna di blir noe? Det er veldig normalt å snakke med mange på tinder, og om dere er i samme området, er det vel ikke utenkelig å snakke med samme fyr? 1. Om du ikke var noe spesielt gira på fyren, bare dropp han? 2. OM de skulle en gang i fremtiden, kanskje muligens bli ett par, og så? Du vet jo ikke om denne fyren skriver med 1000 kvinnfolk om dagen, eller om han vil i det hele tatt huske eller bemerke "OMG DET ER HUN SOM SLETTET MEG PÅ SNAP!!!!" Om det worst fucking case blir slik; så bare vær ærlig eller flås det bort med "Haha, ja vi skrev vel 4 setninger til hverandre en gang på tinder, ingen big deal at all". 3. OM det skulle bli en date eller tre for venninnen din med denne fyren, og hun begynner å prate masse OM han til deg, så får du si "Haha, vet du, ser at han og jeg matchet en gang for lenge siden" eller bare la det være. Du har helt sikkert rett i at jeg overtenker. Unner bare virkelig venninnen min å finne noen og vil ikke gjøre noe for å ødelegge👍☺️ Anonymkode: afb5e...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #8 Skrevet 22. april 2024 Skjønner jo at du vil være grei med venninna di, men ikke tenk så mye på det. Bare dropp han og ta det derfra☺️ håper alt fikser seg☺️ Anonymkode: afb5e...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #9 Skrevet 22. april 2024 Si det som det er. Heisann, fant ut at du også snakker med en venninne av meg og tenker det er ryddig vi to avslutter denne kontakten nå. Hun er ei skikkelig fin dame og jeg er glad dere har funnet tonen 😊 Masse masse lykke til, kanskje vi sees igjen i en annen setting 😉 Anonymkode: 6cc22...6d1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #10 Skrevet 22. april 2024 Han vil garantert helst ha den yngste av dere, så du får fortsette å følge opp dette. Blir sikkert kleint den andre veien hvis dere blir et par, men who cares? Anonymkode: 96719...b10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #11 Skrevet 22. april 2024 ..men hvis du fortsetter bør du fortelle om venninna, så han slipper å gå på en smell 🤣 Anonymkode: 96719...b10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #12 Skrevet 22. april 2024 Det kommer jo litt an på hvor nære venner dere er, hvor mye dere til vanlig, men til mine nærmeste venninner ville det vært et svik å ikke si noe. Jeg ville kanskje dratt enn hvit løgn (det er uansett subjektivt, og ikke nødvendigvis galt) og sagt "jeg matchet faktisk med han du prater med jeg også, men vi har nesten ikke pratet sammen, og han virker ikke så interessert i meg, så jeg tenker å fjerne han som match. Gøy at dere har fått god kontakt, han virker jo som en fin fyr etter det du forteller!" Anonymkode: 297ee...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #13 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer jo litt an på hvor nære venner dere er, hvor mye dere til vanlig, men til mine nærmeste venninner ville det vært et svik å ikke si noe. Jeg ville kanskje dratt enn hvit løgn (det er uansett subjektivt, og ikke nødvendigvis galt) og sagt "jeg matchet faktisk med han du prater med jeg også, men vi har nesten ikke pratet sammen, og han virker ikke så interessert i meg, så jeg tenker å fjerne han som match. Gøy at dere har fått god kontakt, han virker jo som en fin fyr etter det du forteller!" Anonymkode: 297ee...f9c Med hvit løgn mener jeg det at han ikke virket interessert, du skal såklart fjerne han (si gjerne ifra hvorfor - "føler ikke helt kjemi mellom oss + du har matchet med en venninne av meg, så ønsker heller dere lykke til :)") Anonymkode: 297ee...f9c
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #14 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 10.00): Si det som det er. Heisann, fant ut at du også snakker med en venninne av meg og tenker det er ryddig vi to avslutter denne kontakten nå. Hun er ei skikkelig fin dame og jeg er glad dere har funnet tonen 😊 Masse masse lykke til, kanskje vi sees igjen i en annen setting 😉 Anonymkode: 6cc22...6d1 Hadde fått helt angst av en sånn melding. Det legger jo på en måte et press på han. Hadde heller bare fadet ut kontakten og ikke sagt noe som helst til noen av de. Anonymkode: 62e0d...ef1
lillevill Skrevet 29. april 2024 #15 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 8.50): Heisann, trenger litt råd.. jeg har chattet litt med en fyr på Tinder som er en del år eldre enn meg.. har ikke vært store greiene men vi har utvekslet snap. så snakket jeg med en venninne av meg som ikke har datet på ekstremt mange år til å få seg Tinder, hun er en del eldre enn meg hun og. Jeg spurte henne hvordan det gikk og hun sa hun har pratet litt med en hyggelig fyr og det viste seg at dette var fyren jeg har chattet litt med.. skjønte det i etterkant da hun sendte meg bilde. jeg sa ikke noe der og da for ble redd for at hun skulle bli skremt bort fra hele Tinder greia.. dette er noe som er bra for henne! Splrsmålet er hvordan skal jeg gå frem. Jeg dropper gjerne denne fyren umiddelbart for henne og har jo ikke kontaktet ham siden. Men om de faktisk blir et par må jeg jo til slutt treffe ham😅 så hvordan trekke meg unna uten å bare ghoste og hva/hvor mye bør jeg si til min venninne?😬 vil bare at dette skal funke for henne egentlig! Noen tips og råd? Anonymkode: afb5e...9d6 Du kan si til henne at han har du snakka med en eller Anna gang. Og så bare sletter du han på snap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå