AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Skrevet 22. april 2024 Har skjønt at jeg begynner å dra på årene. Vonde ting fra barndommen begynner å innhente meg med flashbacks. Spesielt vondt er drt om natten med mange mareritt. Det kommer i form av vonde episoder jeg har opplevd som liten og egentlig ikke bearbeidet. Jeg våkner svett, sliten og følelsesmessig ødelagt..pågått en uke pg dette er både slitsomt og vondt. Jeg ønsker ikke å snakke med noen om det, for jeg skammet meg over det hele...men hvordan komme videre og få mareritt vekk..? Anonymkode: 8c2a4...c71 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #3 Skrevet 22. april 2024 Traumepsykolog som kan hjelpe deg ned avledningsteknikker på tankene dine ❤️ Anonymkode: 76499...a1d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #4 Skrevet 22. april 2024 Jeg lærte meg bevisst drømming. Kanskje noe å prøve? Tar tid, men når du har knekt koden så hjelper det. I tillegg trene på grounding teknikker som du kan bruke når du våkner. https://p3.no/henrik-ble-torturert-i-mareritt-som-barn-jeg-matte-stalsette-meg-hver-kveld/ Anonymkode: abeb7...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå