AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Skrevet 22. april 2024 Har bedt om aktivitetsplan for barnet mitt som ikke har det bra på skolen pga. ett par andre elever. Er lærer pliktig til å informere foreldrene til disse lærerne? Anonymkode: 03204...199
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #2 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har bedt om aktivitetsplan for barnet mitt som ikke har det bra på skolen pga. ett par andre elever. Er lærer pliktig til å informere foreldrene til disse lærerne? Anonymkode: 03204...199 Det ble sagt på et foreldremøte at det var en 9A sak i klassen vår og at de jobbet med miljøet, men ikke hvem det gjaldt. Anonymkode: 39cf1...9a3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #3 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har bedt om aktivitetsplan for barnet mitt som ikke har det bra på skolen pga. ett par andre elever. Er lærer pliktig til å informere foreldrene til disse lærerne? Anonymkode: 03204...199 om man ikke informerer om at det et opprettet en 9A-sak pga barnet deres, får de foreldrene heller ingen mulighet til å «ordne opp», så vil tro de blir innkalt på et møte med skolen. Anonymkode: aac4b...07d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #4 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): om man ikke informerer om at det et opprettet en 9A-sak pga barnet deres, får de foreldrene heller ingen mulighet til å «ordne opp», så vil tro de blir innkalt på et møte med skolen. Anonymkode: aac4b...07d Godt og høre! Har snakket med de selv også Anonymkode: 03204...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå