Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 Hvordan klarer jeg å få monogrammet våres svakt i bakgrunnen av all tekst som blir skrevet i feks kirkeprogrammet? sånn at monogrammet er stort og i grått mens skriften er over i svart? om noen skjønner.....???
Gjest Markblomsten Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 Søk på vannmerke på hjelp, der får du det forklart
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 eller lagr det som bilde, med en svak farge. Sett inn bilde på dokumentet i word. dobbelklikk på bilde, og det kommer opp et nytt vindu. gå på layout, og tast på den knappen hvor hunden er i bakgrunnen med tekst over. nå kan du skrive over bilde... Håper det går bra...
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Tusen tusen takk for hjelpen! Nå har jeg våres monogram som vannmerke på sanghefte og kirkeprogrammet. Ble kjempestilig!!
Floja Felíz Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Tusen tusen takk for hjelpen! Nå har jeg våres monogram som vannmerke på sanghefte og kirkeprogrammet. Ble kjempestilig!! ← Kan vi få se hvordan det ble?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå