AnonymBruker Skrevet 25. april #81 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor argumenterer du da heftig for åpenhet for å unngå spekulasjoner fremfor å argumentere mot spekulasjoner og slarv? Anonymkode: 87f10...06d Men herlighet da, gjør du deg vanskelig Anonymkode: dea74...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #82 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 15.44): Jeg personlig har ingen motforestillinger mot å fortelle mine kolleger om en underlivsoperasjon. Jeg er likevel i stand til å holde nesa mi unna andres helseinformasjon og sykemelding. Åpenhet er fint for den som ønsker å være åpen. Å holde helserelatert informasjon privat er fint for den som ønsker å være privat. Å droppe slarv og graving i andres privatliv er fint for både den som ønsker å være privat og den som ønsker å være åpen. Anonymkode: 87f10...06d 🙏 Anonymkode: dea74...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #83 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 8.59): Det trenger man ikke fortelle kollegaer, men til sin arbeidsgiver Ser hersketeknikken din om at DU skal vite alt om din kollega, slike som deg er gift i arbeidslivet! Du har INGENTING med hvorfor en kollega er sykmeldt! Anonymkode: 06536...9d7 Å Gud bedre, hun er goft fordi hun velger å fortelle? Folk som deg som tolker PG dikter er gift! Anonymkode: dea74...2bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #84 Del Skrevet 25. april Er dette ett problem på arbeidsplasser? Aldri opplevd, men jeg jobber med kun med menn 😂 Anonymkode: a3083...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå