AnonymBruker Skrevet 23. april #21 Del Skrevet 23. april Nora, Isabella, Leonora. Anonymkode: 0e111...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #22 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor er dette så fælt for enkelte? Fatter ikke problemet Anonymkode: 4a788...b20 Vel, du trenger ikke å fatte det, jeg ønsker å unngå det for at barnet mitt skal ha et navn som er individuelt og vil bli assosiert med det. Det er vel tross alt det som er et poeng med et navn.. Anonymkode: 4473d...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #23 Del Skrevet 23. april Isabell og Molly. Anonymkode: 4112c...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. april #24 Del Skrevet 23. april Av de du har nevnt ville jeg valgt Ida eller Stine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #25 Del Skrevet 23. april Mille og Maren. Anonymkode: 6db98...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #26 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Isabell og Molly. Anonymkode: 4112c...909 Molly blir litt sånn... extazy? Sorry jeg er kritisk fordi jeg har termin neste uke og sitter å grubler på navn selv Anonymkode: 4473d...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #27 Del Skrevet 23. april queenbii skrev (På 22.4.2024 den 0.33): Hvilket likte dere best? Liker kun Millie/Mille og Lotte her. Alle de andre er kjedelige og altfor vanlige. Utenom Wilhelmine kanskje, men det er for tungt. Anonymkode: bbe8d...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #28 Del Skrevet 24. april Millie 🫶🏼 Anonymkode: 934cf...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #29 Del Skrevet 28. april queenbii skrev (På 22.4.2024 den 0.33): Hvilket likte dere best? Wilhelmina er min favoritt liker også Maren,Ella og Nora Anonymkode: 98d27...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #30 Del Skrevet 28. april Kamille, kallenavn Mille. Anonymkode: 3d8b7...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå