queenbii Skrevet 21. april #1 Del Skrevet 21. april Hvilket likte dere best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Del Skrevet 22. april Lotte og Nora Anonymkode: cd298...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Del Skrevet 22. april Ida, Ella Hadde aldri kalt ungen min Millie da jeg føler ikke det er forenelig med "voksenlivet". Tenk å være 55 og sjef i et stort konsern og hete Millie eller Molly eller Dolly.. Anonymkode: 4473d...be3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Del Skrevet 22. april Ella Isabella Maren Anonymkode: 1211c...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #5 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ida, Ella Hadde aldri kalt ungen min Millie da jeg føler ikke det er forenelig med "voksenlivet". Tenk å være 55 og sjef i et stort konsern og hete Millie eller Molly eller Dolly.. Anonymkode: 4473d...be3 Hvorfor skal Millie være rarere å hete for en voksen om 55 år enn Ella? Begge er sukkersøte navn, men vi er mer vant til Ella. Første gang jeg hørte Sander måtte jeg le, for et "konstruert" navn. Nå er det for meg et helt vanlig navn mange unge heter, og om 40 år blir det et veldig vanlig navn for unge menn. Samme med Fillip, Lukas, Noah. For endel år siden var de "for sukkersøte", nå er de superpopulære, og om 50-60 år blir de gammelmannsnavn. Slik er det med navn, hvordan vi oppfatter de går i bølger. Tobias er et typisk sånt navn, som var et gammelmannsnavn, så ble et babynavn, og så etterhvert vanlig navn igjen. Anonymkode: 9e780...3ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #6 Del Skrevet 22. april Ella og Leah er søte navn. Anonymkode: 48c53...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #7 Del Skrevet 22. april Ida, Lotte eller Maren. Ellers var det veldig mye sukkersøtt her, samt et altfor langt/tungt (Vilhelmina). Anonymkode: f0c9f...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #8 Del Skrevet 22. april Ida Anonymkode: ca0f2...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #9 Del Skrevet 22. april I og med du spør fremmede på nett, så regner jeg med du faktisk vil ha tilbakemeldinger, og er genuint interessert i hva folk tenker om navnene. Min ærlige feedback er at alle de navnene, med unntak av Ida, var sære og rare. Ja, hva som er sært og uvanlig varierer, men min oppfatning er også reell og virkelig. Jeg mener oppriktig at alle andre navn enn Ida på den listen ville fått meg til å tenke mitt. Sånn, en ærlig tilbakemelding fra meg, gjør hva du vil med den:-) Lykke til med navnevalg! Anonymkode: f5172...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #10 Del Skrevet 22. april 1 hour ago, AnonymBruker said: I og med du spør fremmede på nett, så regner jeg med du faktisk vil ha tilbakemeldinger, og er genuint interessert i hva folk tenker om navnene. Min ærlige feedback er at alle de navnene, med unntak av Ida, var sære og rare. Ja, hva som er sært og uvanlig varierer, men min oppfatning er også reell og virkelig. Jeg mener oppriktig at alle andre navn enn Ida på den listen ville fått meg til å tenke mitt. Sånn, en ærlig tilbakemelding fra meg, gjør hva du vil med den:-) Lykke til med navnevalg! Anonymkode: f5172...cc9 Synes du overdriver hvor sære navn det er. Kjenner flere voksne med navn Maren, Lotte, Stine og Nora. Ville nok unngått Wilhelmina (kanskje Mina passer bedre ?) for det er veldig tungt. Og Isadora, for det er i mitt hode et sminkemerke. Anonymkode: 93965...6e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #11 Del Skrevet 22. april Millie og Ida 😊 Anonymkode: 26adb...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #12 Del Skrevet 22. april Ida. Anonymkode: 997ae...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #13 Del Skrevet 22. april Nora er fint! Ellers vil foreslå Eilie og Ellinor. Litt i samme sjanger som du har. Synes også Wilhelmine er fint, men er veldig tungt, ville da heller brukt Hermine eventuelt 🌸 Anonymkode: 265b8...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #14 Del Skrevet 22. april Leah Det heter babyen min Anonymkode: 4a788...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #15 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor skal Millie være rarere å hete for en voksen om 55 år enn Ella? Begge er sukkersøte navn, men vi er mer vant til Ella. Første gang jeg hørte Sander måtte jeg le, for et "konstruert" navn. Nå er det for meg et helt vanlig navn mange unge heter, og om 40 år blir det et veldig vanlig navn for unge menn. Samme med Fillip, Lukas, Noah. For endel år siden var de "for sukkersøte", nå er de superpopulære, og om 50-60 år blir de gammelmannsnavn. Slik er det med navn, hvordan vi oppfatter de går i bølger. Tobias er et typisk sånt navn, som var et gammelmannsnavn, så ble et babynavn, og så etterhvert vanlig navn igjen. Anonymkode: 9e780...3ab Du har nok rett i det, jeg kjenner flere voksne Ella og ingen Millie, det er et typisk babynavn i mine ører. Men en gang skal jo alle de babyene bli voksne de også, så da blir det mer vanlig. Ella er derimot også på topplistene for tiden, så sånnsett ville jeg kanskje ikke valgt det navnet selv da jeg var en av 3 med samme navn i min klasse, og vil ikke at barnet mitt skal ha samme opplevelse. Anonymkode: 4473d...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #16 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du har nok rett i det, jeg kjenner flere voksne Ella og ingen Millie, det er et typisk babynavn i mine ører. Men en gang skal jo alle de babyene bli voksne de også, så da blir det mer vanlig. Ella er derimot også på topplistene for tiden, så sånnsett ville jeg kanskje ikke valgt det navnet selv da jeg var en av 3 med samme navn i min klasse, og vil ikke at barnet mitt skal ha samme opplevelse. Anonymkode: 4473d...be3 Hvorfor er dette så fælt for enkelte? Fatter ikke problemet Anonymkode: 4a788...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #17 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor er dette så fælt for enkelte? Fatter ikke problemet Anonymkode: 4a788...b20 Du skjønner ikke at det er litt tungvint og upersonlig å bli kalt Ella SK fordi det er en annen Ella med S-etternavn i klassen? Og selv om man ikke er såpass uheldig, så er jo navn identitet, og da er det jo litt kjipt å dele det med mange i klassen. For ikke å snakke om at barn sjeldent er så snille at det blir Ella S, det er større sjanse for at det blir "pene-Ella og feite-Ella" etc. Det går jo fint det også, men det gjør at jeg selv har gitt barnet mitt et uvanlig og gammelt navn. Anonymkode: 9e780...3ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #18 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du skjønner ikke at det er litt tungvint og upersonlig å bli kalt Ella SK fordi det er en annen Ella med S-etternavn i klassen? Og selv om man ikke er såpass uheldig, så er jo navn identitet, og da er det jo litt kjipt å dele det med mange i klassen. For ikke å snakke om at barn sjeldent er så snille at det blir Ella S, det er større sjanse for at det blir "pene-Ella og feite-Ella" etc. Det går jo fint det også, men det gjør at jeg selv har gitt barnet mitt et uvanlig og gammelt navn. Anonymkode: 9e780...3ab Tenker at barn fint kan finne på å si "feite-Brynhild" også Nei, jeg ser virkelig ikke problemet med flere med samme navn Anonymkode: 4a788...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #19 Del Skrevet 23. april Elsker Wilhelmina 🫶🏼 Anonymkode: ff498...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #20 Del Skrevet 23. april Nora 💛 Anonymkode: 639ad...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå