Gå til innhold

Urinveisinfeksjon..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er vel nok at man har dårlig immunforsvar, så får man lettere urinveisinfeksjon. Det kan være skylda for meg ihvertfall, for jeg har en sykdom som indirekte svekker immunforsvaret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som er plaget med UVI kan få utredet nyrer og urinveier for å få påvist eller avkreftet om det er annen sykdom som gjør at de får UVI lettere. Dette kan gjøres med ultralyd eller med en urografi (røntgenundersøkelse av nyrer og urinveier). Som nevnt av andre er ikke ultralyd farlig, og det samme gjelder urografi.

Skrevet

hei!

jeg har samme problemet. men husk å få legen din til å forstå at det er alvolig, fo det er ikke bra. da får du helt sikkert en tur til sykehuset for å få filmet oppi dr. det kan være ganske ubehagelig, men det går fort over.. så blir du også send til røntgen for å ta bilde av urinveiene..

de fant ikke noe galt med meg da..

Skrevet

husk også:

tiss alltd etter sex

ikke frys på føttene

ikke sitt på kalde gjenstander

ta tranebærkapsler

hiprex

hipster truser

vask godt

unngå analsex og slike ting

drikk mye sur juice

kjerringrokk te

mye vann

det var det jeg kom på! du kan også se min tråd (kronisk urinveisinfeksjon) og se om du får noen flere tips..

lykke til!

Skrevet

Underlivspiercing, g-streng-truser og intimbarbering kan visst ifølge en spesialist jeg har gått til være medvirkende årsaker til tilbakevendende UVI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...