AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Skrevet 21. april 2024 Hvis du kunne bestemme helt selv. Hvor vil du bo da? Enebolig helt på øde øy? Enebolig utpå landet med litt naboer? Enebolig i boligfelt? Enebolig i en liten by? Enebolig i en storby? Gjør dette samme med en tomannsbolig? Rekkeshus? Leilighet? Hvilken etasje i leilighet vil du bo i? Hvor sentralt ønsker du å bo? Hvor på Østlandet? Sørlandet, Vestlandet, Trøndelag eller i Nord Norge? Og hvorfor akkurat dette? Hva er fordeler og ulemper med det du ønsker? Anonymkode: 7a202...329
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Skrevet 21. april 2024 Hvor som helst utenom Norge..... Anonymkode: 13e45...a48
SPOCA Skrevet 21. april 2024 #3 Skrevet 21. april 2024 Her jeg bor nå, i Oslo. Men drømmen er å kjøpe opp naboen over oss, dvs at vi overtar hele huset. Vi eier nå kjeller og 1. etg, de 2. etg og loft.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Skrevet 21. april 2024 Slik jeg bor nå. Sentralt i enebolig i en by (Hamar). Noen år etter at ungene flytter ut ønsker jeg å bytte enebolig med leilighet. Gjerne i rekke så jeg kan ha en liten plenflekk til hundene. Anonymkode: 29b74...c84
Amossa Skrevet 21. april 2024 #5 Skrevet 21. april 2024 Her jeg bor, i Lofoten. I enebolig med stor tomt og utsikt mot havet. Med naboer som ikke bor så nær at de ser oss, og ikke så langt fra større tettsted (by) at vi ikke kan gå dit. Fordelen er stor bolig med god plass, ro og vakker utsikt. Kort vei til natur, sjø og fjell. Passelig avstand fra naboer og "byen". Trygt å ferdes over alt. Mange plasser å se/oppleve i nærheten. Ulempen er lang vinter med mye skiftende vær (kystklima). Og at det er dyrt for oss å komme oss ut i verden fordi flyreisen til/fra sør-norge fordyrer. 1
Mardina Skrevet 21. april 2024 #6 Skrevet 21. april 2024 Trives godt her jeg bor nå 😊 Men om jeg skulle bodd et annet sted, så hadde jeg nok flyttet tilbake til hjembyen min 😊 Men det er ikke aktuelt pr. i dag 😊
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #7 Skrevet 21. april 2024 Ikke så langt utenfor en by. Vil bo rolig og ha få naboer, omringet av naturen. Slik jeg vokste opp. Men samtidig ha byen der, men helse, butikker, opplevelser og folk. Vil ha et stort vindu som ser utover trærne, Virkelig ha den rolige atmosfæren av vær og mystikk nærmere selv om jeg er inne. 🍃🌿 Fine stier å gå. Ugle lyder i det fjerne, men den holder seg der og tar ikke katten min. Anonymkode: d4899...526 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #8 Skrevet 21. april 2024 Bort fra Norge. Satser på å betale ut leiligheten, for så å selge den. Ta gevinsten å stikke av fra Norge for godt. Anonymkode: e4845...009 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #9 Skrevet 21. april 2024 Bor i en flott enebolig med stor hage i Bergen. Det er helt perfekt. I all beskjedenhet (😉) er det jo først og fremst verdens vakreste by vi bor i. Dessuten bor vi landlig til, men nært nok til at det at 15 minutter å gå til Bybane og et lite bysentrum på Nesttun. Vi har så å si ingen trafikk her, men hører mye lyder som er mer normalt hvis man bor usentralt. Som brekende sauer og galende haner. Det gir livet et rolig tempo, og jeg eeelsker det! Og ønsker vi oss en bytur, er vi i Bergen sentrum på null komma svisj! Anonymkode: 2e3f0...b33 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #10 Skrevet 22. april 2024 Kunne tenke meg enebolig i Asker, veldig nære sjøen. Anonymkode: bc967...570
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #11 Skrevet 22. april 2024 Jeg vil bo akkurat her jeg bor, bare i leilighet istedetfor hus. Anonymkode: ef0d9...307
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #12 Skrevet 22. april 2024 Bor på Rykkinn og det vil jeg forsette med. Mulig i en liten enebolig, bor i blokk nå. Trives der. Anonymkode: 7109e...e61
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #13 Skrevet 22. april 2024 Jeg ville bodd i den samme byen som jeg bor. Men jeg ville bodd ved sjøkanten med uavbrutt utsikt mot sjøen i en enebolig på en flate. Anonymkode: 95609...de5 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #14 Skrevet 22. april 2024 Sentrumsnær enebolig i en mindre by. Er tålig fornøyd med byen jeg bor i, men eier rekkehus 3 km fra sentrum, og per i dag er det det jeg har råd til. Anonymkode: 2dacb...4cc
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #15 Skrevet 22. april 2024 Kunne godt tenke meg å bo i et lite hvitt hus i Stavanger Jeg bor i et svart hus i Finnmark og er således langt unna drømmen Anonymkode: 8e009...ef2 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #16 Skrevet 22. april 2024 Leilighet sentralt i en verdensmetropol. Jo mer multikutur desto bedre, og helst 10+ millioner mennesker. Anonymkode: bc937...7ab
newman01 Skrevet 22. april 2024 #17 Skrevet 22. april 2024 Hvis jeg kunne velge, og staten betaler, ville jeg antagelig hatt en inngjerdet tomt med en passe stor enebolig her: 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #19 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis du kunne bestemme helt selv. Hvor vil du bo da? Enebolig helt på øde øy? Enebolig utpå landet med litt naboer? Enebolig i boligfelt? Enebolig i en liten by? Enebolig i en storby? Gjør dette samme med en tomannsbolig? Rekkeshus? Leilighet? Hvilken etasje i leilighet vil du bo i? Hvor sentralt ønsker du å bo? Hvor på Østlandet? Sørlandet, Vestlandet, Trøndelag eller i Nord Norge? Og hvorfor akkurat dette? Hva er fordeler og ulemper med det du ønsker? Anonymkode: 7a202...329 Kunne tenkt meg å bo i et lite hus på en strand i et varm land. 😅 Evt i et lite hus litt utfor byen et sted på vestlandet. Hatt en liten grønnsakshage og drivhus. Gåavstand til skoler, barnehager og sentrum. Fordi jeg alltid har ønsket meg et hus meg hage som er akkurat perfekt avstand til alt. Vokste opp i et stort hus på et sånt sted, så er derfor jeg kunne tenkt meg det samme, minus det store huset. Anonymkode: b7d7c...6b1
Gjest Bromance Skrevet 22. april 2024 #20 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvor som helst utenom Norge..... Anonymkode: 13e45...a48 Ikke hvor som helst, men kan også tenke meg å bo utenfor Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå