AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Skrevet 21. april 2024 Halsen til min femåring ser plutselig sånn her ut. Eller, ikke helt plutselig, men i løpet av ikke altfor mange måneder har det dukket opp disse rare tingene på halsen. De to største nederst kom først, og jeg tenkte det var skin tags. Men de ser ikke helt sånn ut, heller? Det har også kommet flere som ligner på bittesmå blemmer, men som ikke klør eller er ubehagelige på noe vis. Det er tørr hud på halsen i tillegg, det er jeg klar over. Men tror allikevel ikke at disse andre sakene skal ha noe med dette å gjøre? Noen som vet hva dette kan være? Barnet selv har ikke registrert at de egentlig er der, engang. Bare mor som undres 🙈 Anonymkode: 3a2bc...fd9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Skrevet 21. april 2024 Ser ikke ut som skintags hvertfall4 Anonymkode: 94dcb...a9a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Skrevet 21. april 2024 Appelsinmarmelade skrev (1 minutt siden): Mollusker? Hmm, kanskje? Men de største der ser ut som de har noe "i" seg, på en måte. Hadde det vært på egen hud hadde jeg antageligvis sjekka hvor godt det satt med en pinsett, men vil ikke begynne med det her 🙈 Anonymkode: 3a2bc...fd9
Rosa Dartle Skrevet 21. april 2024 #5 Skrevet 21. april 2024 Vi har en som har hatt mollusker, og jeg synes det ligner på det. Ikke pirk på dem. Vi hadde barnet til lege da han hadde hatt det under par måneder, og fikk beskjed om å smøre med fuktighetskrem. Vet ikke hvordan, men det ble i alle fall fort borte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå