AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Skrevet 21. april 2024 Jeg plages med noe som jeg tror er lavt blodsukker. Ønsker å høre om noen har erfaring med det? Var mye plaget med dette som ung og tenåring, og nå har jeg det i perioder. Hvis pulsen øker ved å gå fort eller annen aktivitet kjenner jeg plutselig at jeg kan bli dårlig. Kaldsvetting, skjelven over hele kroppen, prikking, nummenhet, synsforstyrrelser, følelsen av å besvime og akutt (!) behov for å spise noe fort som fy. Kunne nesten plukka opp gress fra grøfta i nød. Var nettopp på en sykkeltur med litt tempo hvor jeg fikk dette, trodde nesten ikke jeg skulle komme meg hjem. Nå har jeg hevet innpå med 4 knekkebrød, salt pølse, godteri, sjokolademelk, melk! Føler meg bedre men enda skjelven 😓 Aner ikke hvorfor jeg får det… og har hatt det i årevis, spesielt husker jeg at jeg hadde det hyppig som tenåring. Nå litt mer sjeldent. Noen som vet hva det kan være? Er det bare på grunn av blodsukkeret? 🤔 Anonymkode: 87b9e...205
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Skrevet 21. april 2024 Kan du ikke bare kjøpe deg en blodsukkermåler på apoteket, og sjekke? Er ikke dyrt. Anonymkode: 9c7e3...6d7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Skrevet 21. april 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke bare kjøpe deg en blodsukkermåler på apoteket, og sjekke? Er ikke dyrt. Anonymkode: 9c7e3...6d7 God idé. Det kan jeg prøve. Tok forsåvidt glukosetest ved første graviditet for 4 år siden som var helt fint 🤔 Hvis jeg har en måler hjemme kan jeg sjekke det selv jevnlig. Anonymkode: 87b9e...205
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #5 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): God idé. Det kan jeg prøve. Tok forsåvidt glukosetest ved første graviditet for 4 år siden som var helt fint 🤔 Hvis jeg har en måler hjemme kan jeg sjekke det selv jevnlig. Anonymkode: 87b9e...205 Gjør det 🙂. Og er det for lavt, så anbefales en skje syltetøy (eller noe flytende med sukker). Det tas raskere opp i kroppen enn mat. Hilsen diabetiker 🙂 Anonymkode: 9c7e3...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå