AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Skrevet 21. april 2024 Håper noen har erfaring å komme med her. Har hatt noen opphold på p piller opp igjennom årene, men denne gangen er det litt annerledes. To siste blødningene har vært veldig lite blod, på grensen til vondt å ta ut tampongen. De fire første mens var overskende normal både mtp antall dager i syklus og blødning. Synes det er rart det har redusert såpass i selve mengden blod og dager (2 dager ca). humøret har også vært ganske mye verre.. PMS har aldri vært så ille som nå og føler det har blitt verre for hver syklus. Føler meg sikkelig nedstemt og lei meg.. noen erfaring? Tanker om hva årsaken er? Anonymkode: 4cd3e...bba
Sofakona Skrevet 21. april 2024 #2 Skrevet 21. april 2024 Jeg går på p ring og jeg tar ut ringen på lørdag... innimellom kan jeg begynne å blø på tirsdag... innimellom seint på torsdag Innimellom bløt jeg mye en dag.. innimellom lite hverdag Pms min kan enten være rent helvete..eller helt ok... Så her går det opp og ned
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Skrevet 21. april 2024 Sofakona skrev (26 minutter siden): Jeg går på p ring og jeg tar ut ringen på lørdag... innimellom kan jeg begynne å blø på tirsdag... innimellom seint på torsdag Innimellom bløt jeg mye en dag.. innimellom lite hverdag Pms min kan enten være rent helvete..eller helt ok... Så her går det opp og ned Var kanskje utydelig i skrivingen min😅 men har opphold på p piller nå på 6 mnd. har tidligere prøvd p ring, men det funker dårlig for min del. men kjenner meg igjen at ting svinger! For det gjør det hos meg også, både smertene og pms og alt som følger med, men mengden og antall dager har vært overskende stabil etter jeg sluttet med pillen. Anonymkode: 4cd3e...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå