Gå til innhold

Wang eller Treider?

Shanka

Anbefalte innlegg

Noen som har studert til advokatsekretær på disse stedene?

Jeg klarer ikke bestemme meg for hvillken av de to stedene jeg skal studere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

man får vel den samme utdannelsen.. wang er muligens litt billigere trur jeg. Dette er jo konkurrerende skoler (på sekretær + reiseliv) så de sier mye negativt om hverandre. (så prater du med en lærer på wang om treider hører du bare hvor dårlig den skolen er og vise versa)

Wang er vel den som ligger mest sentralt like ved slottet og er kanskje lettest å komme seg frem til.(i allefall dersom man tar tog.. med bane er det vel det samme) På wang er man også på en annen avd enn de fra vidregående.. hvordan det er på treider vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10 år siden jeg gikk på Treider. Treider ligger vel omtrent like sentralt til i forhold til t-bane, tog og trikk. Her hadde reiseliv og sekretær egne lærere og egen avd./etasje i forhold til videregående.

Jeg stortrivdes på Treider - eneste ulempen var at Treider holder til i gamle lokaler. Den gangen var det også ekstremt press på lån av PC i fritimer og ettermiddager. Treider hadde åpent til ut på kvelden den gang jeg gikk der - mulighet for å bruke PC/internett og lesesal. Men PC/internett er vel mer vanlig blant studenter nå enn for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke så særlig klokere, men tusen takk for innspill :)

Jeg tror jeg havner på Wang av en eller annen grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hr også gått på Treider (for 8 år siden) men jeg studerte også reiseliv - ikke advokatsekretær.

Treivdes ihvertfall godt. Både med skolen, lærerene go miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Jeg ville ha valgt Utdanningshuset hvis jeg var deg. Der har jeg selv gått, og jeg har bare gode erfaringer fra den skolen. Den ligger dessuten sentralt, rett ved Stortinget og har kjempebra lokaler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...