AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Skrevet 21. april 2024 I løpet av de to siste ukene har jeg blitt bedt på date av to stykker som har invitert meg til å sitte på med dem på motorsyklene deres. Kan ikke si jeg er fan av idéen om å sitte klin inntil en mann jeg ikke kjenner på første date og som også sannsynligvis er litt rusten i kjøreferdighetene etter en lang vinter.. 🙈 Er det jeg som er rar eller er det flere som synes dette er en dårlig første date-idé? Anonymkode: 8fafc...944 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Skrevet 21. april 2024 Hadde jeg ikke gjort. Som du skriver aner du ingenting om kjøreferdighetene deres. Anonymkode: d9e43...12b 6 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Skrevet 21. april 2024 Elmotorsykkel håper vi? Jordkloden brenner fordi idioter svir av fossil bensingift i håp om å få seg et ligg. Litt av en stolt historie å fortelle barnebarna før de smelter. Anonymkode: 11959...179
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Elmotorsykkel håper vi? Jordkloden brenner fordi idioter svir av fossil bensingift i håp om å få seg et ligg. Litt av en stolt historie å fortelle barnebarna før de smelter. Anonymkode: 11959...179 🤢 Anonymkode: 5c3c7...037 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #5 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Elmotorsykkel håper vi? Jordkloden brenner fordi idioter svir av fossil bensingift i håp om å få seg et ligg. Litt av en stolt historie å fortelle barnebarna før de smelter. Anonymkode: 11959...179 Herregud nå må du ta deg ei bolle! Vi skal ikke blande miljøhykleri i denne samtalen! Ts: kjenner du dem i det hele tatt? Det går ann å fortelle om dine tanker/følelser på forhånd. Voksne menn forstår det og kjører deretter. Kan være moro å oppleve noe nytt? Om ikke kan du takke høflig nei, da er ikke det noe for deg. Foreslå noe annet istedet? Anonymkode: c195c...49e 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #6 Skrevet 21. april 2024 Jeg har flere kompiser som tar med seg damer på motorsykkelen på date. Ikke alle sykler man trenger å klamre seg fast og henge over ryggen på fører heller. Anonymkode: 1735e...34f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #7 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Herregud nå må du ta deg ei bolle! Vi skal ikke blande miljøhykleri i denne samtalen! Anonymkode: c195c...49e For det er alle andre som skal redde oss ikke sant? Det er hykleri det. Anonymkode: 11959...179
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #8 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Elmotorsykkel håper vi? Jordkloden brenner fordi idioter svir av fossil bensingift i håp om å få seg et ligg. Litt av en stolt historie å fortelle barnebarna før de smelter. Anonymkode: 11959...179 La meg gjette, du er en av de som har garderoben full av klær, som har et lass av ass. sminke og kremer , som må til syden et par ganger i året, som må skifte smarttelefon og bærbar PC annethvert år... Anonymkode: 8ffcf...299
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #9 Skrevet 21. april 2024 Nei, du aner ikke noe om han eller kjøreferdigheter eller forhold til fart og trafikkregler. Jeg kjører mc selv, og hadde IKKE sittet på med en fremmed. Anonymkode: e2ad6...f7c 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #10 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg har flere kompiser som tar med seg damer på motorsykkelen på date. Ikke alle sykler man trenger å klamre seg fast og henge over ryggen på fører heller. Anonymkode: 1735e...34f Sidevogn da eller? Anonymkode: 8fafc...944
AnonymMisbruker Skrevet 21. april 2024 #11 Skrevet 21. april 2024 Mange som kjører mc som bruker det for å trekke damer. Noen kjører ekstra fort for å prøve å imponere, slik at de skal holde ekstra godt fast. Husk at går dere ned og du ikke har skikkelig mc klær, ryggskinne og hjelm så kan jeg love deg at du kommer til å angre om du overlever. Å skli på vei med vanlige klær... Aua. Koster fort ti lapper for utstyr. Er de seriøs og har alt utstyr til deg så vitner det ihvertfall om at de bruker hodet sitt. Mange som tar med seg folk kun med hjelm og de ville jeg ikke stolt på. 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #12 Skrevet 21. april 2024 Om de foreslår motorsykkeltur på første date er de så opphengt i egne interesser at det ville vært et rødt flagg for meg. Sier du ja til å bli med vil du fremstå som kul og alt fremover vil trolig dreie seg om motorsykler og turer på motorsykkelen. Om du ikke er like interessert og gira på å være med hver gang han skal ut og lufte motorsykkelen vil du trolig få høre at du er falsk og at du ga inntrykk av å være en helt annen i starten siden du likte motorsykkel og ble med på motorsykkeltur. Herregud, tenk om vi damer kunne forvente at menn var like engasjerte i shopping, strikking, baking eller annet vi interesserer oss for på samme måten som enkelte menn gjør sine hobbyer til en selvfølge at vi kvinner må henge oss med på. Nei, styr unna denne type menn. Ihvertfall om de foreslår tur med motorsykkelen allerede på første daten. Det blir som å forslå kino uten å spørre hva du ønsker å se og så sitter du der midt i en sci-fi film du ikke forstår bæret av uten muligheter for å prate eller bli videre kjent. Kanskje like greit å slippe prat og bli kjent når jeg tenker meg litt om, men det hele er bortkastet tid og helt uaktuelt for min del. Anonymkode: 67381...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #13 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): I løpet av de to siste ukene har jeg blitt bedt på date av to stykker som har invitert meg til å sitte på med dem på motorsyklene deres. Kan ikke si jeg er fan av idéen om å sitte klin inntil en mann jeg ikke kjenner på første date og som også sannsynligvis er litt rusten i kjøreferdighetene etter en lang vinter.. 🙈 Er det jeg som er rar eller er det flere som synes dette er en dårlig første date-idé? Anonymkode: 8fafc...944 Smarte menn, de vet at adrenalin på første date ofte fører til større interesse. Men nei, jeg ville aldri sittet på med en fremmed på første date. Anonymkode: 7e86b...681 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #14 Skrevet 22. april 2024 Da jeg var singel og på tinder sendte jeg alle som hadde motorykkelbilde rett til venstre. Kunne ikke falt meg inn å sitte på med en på motorsykkel på første date heller Anonymkode: 43e1e...71e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå