AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Skrevet 21. april 2024 Ja, altså.. Min samboer gjennom 5 år fyller 40 om litt, og jeg har lyst til å gjøre litt ekstra stas på han. Har sett litt på YouWish, og sett mye som han kan ha glede av (og jeg da.. hihi) Men merker jeg er litt skeptisk til og bestille sånt gjennom nettet, og tørr liksom ikke helt, i tilfelle jeg skal bli svindlet.. Ja, nå skal ikke jeg bestille for store summer da, siden jeg ikke har så god råd, og bestiller dette på budsjett.. Men lurer på om noen andre har gjort dette før, og kan si om dette fungerer, og dette er en side man kan stole 100% på? Anonymkode: 7aff3...5df
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Skrevet 21. april 2024 Hei! Ja jeg kjøpte fra youwish da mannen fylte 50 ☺️ veldig fornøyd med det ☺️ etter at gavekortet var kjøpt aktiverte han det og hadde videre kontakt med de som skal levere tjenesten. Youwish er bare en slags formidler av gavekortene, et mellomledd ☺️ Anonymkode: 40eb7...f26
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Skrevet 21. april 2024 Har brukt youwish mange ganger, aldri vært noe tull. Skulle man bestille til noe spesifikt (en aktivitet i oslo feks) men ikke får gjort det av ulike grunner så kan man få vekslet gavekortet over til åpent gavekort og bruke det på den opplevelsen man ønsker. Anonymkode: 7d8f9...04b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Ja jeg kjøpte fra youwish da mannen fylte 50 ☺️ veldig fornøyd med det ☺️ etter at gavekortet var kjøpt aktiverte han det og hadde videre kontakt med de som skal levere tjenesten. Youwish er bare en slags formidler av gavekortene, et mellomledd ☺️ Anonymkode: 40eb7...f26 Åh så flott da😃 Men hvis jeg skal bestille overnatting på hotell for oss to for eksempel, må min samboer aktivere det, og ta videre kontakt med de det gjelder da? (Hotell og sånne ting?) 🙈 Anonymkode: 7aff3...5df
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #5 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har brukt youwish mange ganger, aldri vært noe tull. Skulle man bestille til noe spesifikt (en aktivitet i oslo feks) men ikke får gjort det av ulike grunner så kan man få vekslet gavekortet over til åpent gavekort og bruke det på den opplevelsen man ønsker. Anonymkode: 7d8f9...04b Så greit! Da får jeg se om jeg finner noe som er interessant på siden😄 takk for svar😊 Anonymkode: 7aff3...5df
MariaIsabel Skrevet 21. april 2024 #6 Skrevet 21. april 2024 Har brukt det mange ganger, og eneste som ikke gikk helt knirkefritt var et firma som gikk konkurs før gavekortet ble brukt ... Men da fikk vi refundert pengene, så ikke noen krise. 😊 Anbefaler å bestille med fysisk gavekort, de kommer med en fin boks 😊
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #7 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Åh så flott da😃 Men hvis jeg skal bestille overnatting på hotell for oss to for eksempel, må min samboer aktivere det, og ta videre kontakt med de det gjelder da? (Hotell og sånne ting?) 🙈 Anonymkode: 7aff3...5df Ja det måtte vi hvert fall ☺️ Anonymkode: 40eb7...f26
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #8 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Åh så flott da😃 Men hvis jeg skal bestille overnatting på hotell for oss to for eksempel, må min samboer aktivere det, og ta videre kontakt med de det gjelder da? (Hotell og sånne ting?) 🙈 Anonymkode: 7aff3...5df Du får informasjon om hva du skal gjøre når du har kjøpt gavekort ☺️ Anonymkode: 7d8f9...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå