Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 Har bare sett litt av én episode, men da var det veldig typisk amerikansk med jentehvin og "sisters are doin' it for themselves"-holdning
Væren Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 Havnet helt tilfeldig innom i går, og fikk med meg da hun skulle bevise for hele verden - med tårer i øynene og klump i halsen - at puppene hennes faktisk er helt ekte, og hun ble undersøkt - der og da foran publikum - av en plastisk kirurg. Det ble piiiitttelitt vel mye amerikansk for meg...
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Jeg likte henne godt under supermodel, nå synes jeg hun virker alt for krampeaktig. Akkurat som hun prøver litt for hardt. Men samtidig så er hun ganske ekte også,og ikke redd for å drite seg ut. Og det er ikke vanlig i de traktene der
Gjest 1111 Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 Jeg likte det absolutt ikke. Er altfor likt Oprah, selv om jeg vet at det skal være slik. Krampaktig er kanskje rettet ordet, jeg blir litt flau på hennes vegne.
Gjest Gitte Skrevet 8. februar 2006 #7 Skrevet 8. februar 2006 Jeg syns hu virka veldig.. "tøff i trynet". Tok i litt for mye, prøvde litt for hardt. Ikke et bra show
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #8 Skrevet 8. februar 2006 TVNorge klokka 16.00 hver dag Grønnsky
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2006 #9 Skrevet 8. februar 2006 Havnet helt tilfeldig innom i går, og fikk med meg da hun skulle bevise for hele verden - med tårer i øynene og klump i halsen - at puppene hennes faktisk er helt ekte, og hun ble undersøkt - der og da foran publikum - av en plastisk kirurg. Det ble piiiitttelitt vel mye amerikansk for meg... ←
Gjest GreenSky Skrevet 8. februar 2006 #10 Skrevet 8. februar 2006 TVNorge klokka 16.00 hver dag Grønnsky ← Takk!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. februar 2006 #11 Skrevet 8. februar 2006 Hun blunker for mye og er "for Tyra" for meg...
Tinken Skrevet 17. februar 2006 #13 Skrevet 17. februar 2006 Synes også at det blir litt for mye, og hvorfor er det slik at alle i publikum får en gave? Bestikkelser? Hmm. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå