Gå til innhold

Avstandsforhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort så matchet jeg med en fyr på tinder for en mnd ca, vi klikka med engang og ble enige om og møtes når han skulle til byen jeg bor i ca en uke senere (han bor i en annen by). Var veldig hyggelig møte men kort da han var her på bursdagsfeiring til kompisen sin. Til tross for det har vi hatt kontakt hver dag siden han dro tilbake, og pratet hele tiden om at vi vil møtes igjen

Problemet nå er at når jeg hinter til at jeg vil møte han igjen, så har han ikke tid i nærmeste fremtid pga jobb. Han jobber mye så dette har slitt han veldig ut og han svarer kort og er veldig "off" på meldinger han svarer/sender til meg. Dette har selvfølgelig irritert meg flere ganger og jeg har tatt det opp med han og han beklager seg hele tiden. Men jeg går lei av å prate med en fyr som ikke setter av tid og at dette går ingen vei. Så jeg sa til han at vi kanskje skulle avslutte det og han svarte tilbake; jaa, jeg tenker det

Jeg har begynt å like denne fyren veldig, og det er synd at han er som han er nå.. hva tenker dere?

Anonymkode: e8045...2ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok ikke så interessert

Anonymkode: 8a971...9e7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er nok ikke så interessert

Anonymkode: 8a971...9e7

Virker ikke som at han er det nei, men hadde heller settet pris på at han hadde sagt det eller bare "ghosted" meg med å slette meg overalt. Men han føler meg fortsatt på sosiale medier osv. TS

Skrevet

Du spør om dere skal avslutte det og dere har tilsynelatende vært enig om det. Jeg tenker du har gått over i perioden der du sørger over at det ikke ble noe mer med et menneske du liker.

Det betyr å begrense kontakten eller sette tydelige grenser.

• Liker 1
Skrevet
Sparkling_Pink skrev (1 minutt siden):

Du spør om dere skal avslutte det og dere har tilsynelatende vært enig om det. Jeg tenker du har gått over i perioden der du sørger over at det ikke ble noe mer med et menneske du liker.

Det betyr å begrense kontakten eller sette tydelige grenser.

Hvilke tydelige grenser? TS

Skrevet

Det er sårt, men hadde han vært interessert, hadde du merket det. Begge må ville.❤️

• Liker 3
Skrevet
mebeforeyou skrev (Akkurat nå):

Det er sårt, men hadde han vært interessert, hadde du merket det. Begge må ville.❤️

veldig sårt ja🙁 ikke hyggelig for meg som sitter igjen som føler sånn her oppi det hele - TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har sagt at han ikke er interessert da du spurte om dere burde avslutte relasjonen, og han svarte bekreftende på det. Selv om det føles leit akkurat nå, så er det nok lurt å avslutte kontakten.

Anonymkode: c31f1...7fd

• Liker 2
Skrevet
anonym_20219 skrev (11 minutter siden):

Hvilke tydelige grenser? TS

For eksempel: «jeg setter pris på kontakten vi har hatt her, og nå har jeg i frustrasjonen jeg føler foreslått å avslutte. Jeg kommer ikke til å delta i noen digitale samtaler med deg med mindre det er du som tar initiativ og samtaletemaet er når og hvor vi møtes i den virkelige verden».

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har sagt at han ikke er interessert da du spurte om dere burde avslutte relasjonen, og han svarte bekreftende på det. Selv om det føles leit akkurat nå, så er det nok lurt å avslutte kontakten.

Anonymkode: c31f1...7fd

Ja, det er sant.. Må bare stå i det og slette han overalt 

• Liker 1
Skrevet

Har du sagt du kan reise til han? 

Kan tenkes at han tror du allerede har gitt opp når du spør om dere skal avslutte. Du virker også litt utålmodig.. hvis han faktisk er veldig travel med jobb osv.. 

Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Har du sagt du kan reise til han? 

Kan tenkes at han tror du allerede har gitt opp når du spør om dere skal avslutte. Du virker også litt utålmodig.. hvis han faktisk er veldig travel med jobb osv.. 

ja, det har sagt fra starten av. Men han har mye å gjøre fremover med jobb osv sier han. Man mister jo egentlig lysten til å fortsette å prate med en når han heller ikke planlegger noe i fremtiden om når han kan/vil møtes -TS

AnonymBruker
Skrevet

Og det klages på at menn ikke tar hinting. Du kaster vekk tiden din og masse energi. Han er ikke interessert

Anonymkode: 15937...988

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er åpenbart ikke interessert. Kutt all kontakt, slik at du er fri til å finne en som ønsker å være med deg 

Anonymkode: d7665...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...