AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #1 Skrevet 21. april 2024 Samboeren min har den siste tiden hatt noe meldingsutveksling med en barndomsvenninne. Dette startet da hun har vært nokså alvorlig syk i en periode. Meldingene har ikke vært av flørtende art, men han har blant annet kontaktet hennes familie og sagt at han ønsker oppdateringer når hun har vært på sitt dårligste. Han har og kommunisert direkte med henne. De har delt felles spøker og noe meldings-dialog. Hun har nå sagt at hun ønsker og avslutte kommunikasjonen, da hun har fått følelser for han. Samboeren min verken avkreftet eller bekreftet sine følelser overfor henne, men svarte noe slikt som at han forstår avgjørelsen hennes. Nå er jeg urolig for at han også har utviklet følelser for henne, til tross for at han benekter dette foran meg. Men ved meldingsutveksling og bekreftede bekymringer rundt henne - tyder ikke det på følelser? Anonymkode: a535e...cc5 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Skrevet 21. april 2024 Meldinger og bekymring ovenfor en barndomsvenn, trenger ikke å betyr romantiske følelser. Hvis hun har avsluttet kontakt pga følelser hun har fått, så er det jo ikke nødvendig av han å "gni" det inn at han ikke har følelser, det vil jo ikke medføre noe godt. Nå er kontakten avsluttet, og han har akseptert det. Jeg forstår din bekymring, men jeg ville ikke jaget flere svar rundt temaet dersom han benekter dette, da tror jeg du risikerer å presset for mye. Anonymkode: 49874...e8f 9 2
Rosa Sitron Skrevet 21. april 2024 #3 Skrevet 21. april 2024 Jeg tenker at svaret ikke indikerer at han har følelser, bare at han forstår henne. Jeg hadde også forstått om noen kuttet kontakt med meg på det grunnlaget 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Skrevet 21. april 2024 Ts her. Takk for gode svar. Jeg blir vel og bekymret over meldingsutvekslingen de har hatt. De har egentlig ikke hatt kontakt over mange år, men møttes igjen ved en tilfeldighet for bare en kort tid siden. Og jeg kjenner at jeg og er noe usikker på hvordan kommunikasjonen har vært, om det har holdt til at hun har fått følelser for han. Anonymkode: a535e...cc5 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Skrevet 22. april 2024 Problemet ditt startet da din samboer begynte å melde med en «venninne». Anonymkode: 274bc...358 1
petterm Skrevet 22. april 2024 #6 Skrevet 22. april 2024 Så fin samboer du har! Han har vært en støtte og en oppmuntring til en gammel kjenning som har hatt en tøff og vanskelig tid! Kanskje hun ikke har hatt så mange andre som har hjulpet henne på samme måte? Det er kanskje ikke så rart at hun får følelser for en som er der for henne når hun trenger det som mest? Jeg synes det er veldig ærlig av henne å sette ord på det og ta konsekvensene av det ved å trekke seg unna. Hun respekterer deres forhold. Hadde de ønsket kunne de fortsatt å ha kontakt bak din rygg. Samboeren din har valgt deg framfor henne! 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #7 Skrevet 22. april 2024 Ts her. Veldig mange gode og reflekterte svar! Ja, jeg er helt enig. Jeg kan ikke se at hun har gjort noe galt. Og på et vis så setter jeg pris på at hun var så ærlig, og valgte og droppe kontakten - når vi først skulle oppleve en slik situasjon. Er som en av dere påpekte, de kunne ha fortsatt den veien. Anonymkode: a535e...cc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå